Skip to main content
Sticky

De Simyo Advents'Call'ender 2025!

• December 8, 2025
  • 3 reacties
  • 49 Bekeken
Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7

Tel af naar kerst met onze spetterende Advents'Call'ender! 💥

De feestdagen staan voor de deur en wat is er nou leuker dan de dagen tot kerst af te tellen met dagelijkse verrassingen en feestelijke prijzen? We presenteren daarom met trots onze Advents’Call’ender!

Vanaf 16 december 12:00 uur starten we zowel op Facebook als Instagram met het aftellen naar kerst. Elke dag openen we een nieuw vakje met een spannende verrassing. Denk aan een oranje gietijzeren pan, een vleugje inspiratie en zelfs een weekendje weg voor twee! Onze Advents'Call'ender zit vol met verrassingen die je kerst dit jaar extra speciaal maken. Dus waar wacht je nog op? Doe mee en maak kans op fantastische prijzen!

We kunnen nog niet alles verklappen, maar uiteraard willen we jullie op het forum ook verwennen. Houd ons forum daarom goed in de gaten. Binnenkort hebben we namelijk nog een hele leuke verrassing voor jullie. 🎁

Volg ons op onze sociale mediakanalen om geen enkele verrassing te missen en om te zien wat je kunt winnen. Je kunt ons hier vinden:

Veel succes allemaal en een hele fijne decembermaand gewenst!🧡

Heb je zelf een prijs gewonnen of een leuke verrassing ontvangen? Deel jouw ervaringen hieronder en vier de feestdagen met ons mee! 🎄

3 reacties

JanD
  • Forum Expert
  • December 8, 2025

Ik heb geen social media 

Dus geen winkansen en cadeaus voor voor mij.

Bij KPN staat het dagelijks in de MijnKPN app, kan dat bij Simyo ook niet in de MijnSimyo-app?

Ik herlees het starttopic en zie dat op het forum ook mogelijkheden zijn straks, top.

Kaas Berrie 25
Forum|alt.badge.img+1

Hier idem ​@JanD , ik ben om de inmiddels wel bekende redenen gestopt met alle genoemde social media en dat voelt goed. Heb alleen nog Signal i.p.v WhatsApp. Is jullie Advents'Call'ender straks ook via deze site of de Simyo app te gebruiken ​@Seren ? 

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • auteur
  • Community manager
  • December 10, 2025

Hi ​@JanD en ​@Kaas Berrie 25,

Bedankt voor jullie reacties.

Ik begrijp heel goed dat niet iedereen social media gebruikt en dat sommigen daar bewust mee gestopt zijn. Dit jaar verloopt de Advents'’Call'’ender inderdaad volledig via social media. Maar ook op het forum willen we jullie niet overslaan. We komen hier nog met een verrassing, zodat er wel degelijk iets leuks te beleven valt zonder social media. 🎁

Jullie opnerkingen over de MijnSimyo app en het beschikbaar maken van acties buiten social media neem ik zeker mee. Ik zet jullie feedback door zodat we dit voor volgend jaar kunnen bekijken en mogelijk verbeteren. Bedankt dat jullie dit aangeven. :) 

Groet,
Seren