Skip to main content
Sticky

De Extra Service campagne: Simyo gaat all the way voor jou 🧡

• April 28, 2026
  • 0 reacties
  • 20 Bekeken
Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7

Simyo staat bekend om goede service en daar zijn we trots op! Dit keer gaan we een stap verder. Tijdens onze Simyo Extra Service campagne maken we onze service nog zichtbaarder én tastbaarder. Want waarom zouden we ons beperken tot telecomvragen als we jullie ook met alle andere kleine (of grote) dingen in het leven blij kunnen maken? We gaan namelijk verder dan alleen telecom. Veel verder zelfs! 😉 

Wat is de extra service campagne?

Tijdens deze campagne kunnen onze klanten met al hun vragen bij ons terecht. En ja, dan bedoelen we ook echt alles!

Denk bijvoorbeeld aan:

• “Kunnen jullie mijn lamp vervangen?”
  • “Kunnen jullie mijn hond uitlaten?'’
  • “Ik heb hulp nodig met het plakken van mijn fietsband, kunnen jullie mij helpen?'’

EXTRA (klanten)service dus. En dat mag je heel letterlijk nemen.

Waarom doen we dit?

Omdat jij als klant centraal staat, altijd. We willen laten zien dat Simyo all the way gaat voor service. Niet alleen door telecomvragen te beantwoorden, maar door je te helpen met alles waar jij tegenaan loopt. En dat maakt het Simyo!

Hoe werkt het?

Meedoen is makkelijk en helemaal gratis. Aanmelden kan van tot en met 28 april tot en met 17 mei.

De Extra Service dagen zijn op:
8, 21, 22 en 25 mei.

Op dinsdag 19 mei laten we weten of je bent geselecteerd. Ben je niet gekozen? Dan ontvang je geen bericht van ons.

1. Meld je aan 

Laat ons weten waar jij hulp bij nodig hebt. Groot, klein, grappig of serieus. Deelname is gratis, je kunt je aanmelden via het aanmeldformulier

2. Wij helpen je

Onze klantenservice staat tijdens de gehele actieperiode klaar om jouw vraag op te pakken. Of het nu om je telefoon gaat of om iets totaal anders.

3. Geniet van extra service

We zorgen ervoor dat we je op een Simyo‑waardige manier verrassen en helpen. Dat betekent: vriendelijk, betrokken en altijd helder uitgelegd.

Benieuwd hoe de Extra Service campagne precies werkt? De voorwaarden vind je via deze link

Doe jij ook mee?

We nodigen je graag uit om deel te nemen aan deze vrolijke campagne. Meld je hier aan en ontdek hoe ver onze EXTRA (klanten)service gaat!

Blijf op de hoogte

Wil je niets missen van de Extra Service campagne? Op onze Simyo social media kanalen delen we tijdens de actieperiode leuke voorbeelden, video’s en verrassende hulpvragen van andere klanten. Volg ons daar om niets te missen en om te zien hoe andere Simyo‑klanten geholpen worden. Je kunt ons hier vinden:

Samen maken we er iets heel bijzonders van 🧡