.

Black Friday Deals 2023

  • 2 November 2023
  • 3 reacties
  • 699 Bekeken
Black Friday Deals 2023
Reputatie 7
Badge +6
  • Community manager
  • 1056 reacties

Hoi, 

Goed nieuws, wij hebben namelijk superleuke Black Friday Deals lopen! Er zijn nu ook geen aansluitkosten bij het afsluiten van een nieuw abonnement.

Als je contractvrij bent dan kun je ook gebruik maken van deze bundels. Je kunt je contract verlengen via Mijn Simyo bij Instellingen > Abonnement > Verlengen.

Je kunt de Black Friday Deals hier terugvinden. Deze actie loopt tot 3 december 2023 

Bovenstaande bundels/prijzen zijn met een abonnement van 2 jaar.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Houd er wel rekening mee dat de inflatiecorrectie zomaar weer kan toeslaan volgend jaar oktober😉

Leuk, die BlackFridayDeals, maar de levering van de bestellingen zijn in één woord flut, of iets wat daar op rijmt!

Op 2 december 2 abonnementen verlengd met de aanschaf van 2 toestellen. Direct is door Simyo de bundels aangepast en een bevestiging van de bestellingen gegeven. Ook direct een mail van de bezorger (AMP Groep), maar toen begon de ellende….. Bezorging pas mogelijk vanaf 18(!) december, gelukkig nog wel voor de kerstdagen. Geregeld dat beide personen verlof hebben opgenomen om het toestel persoonlijk in ontvangst te kunnen nemen (was verplicht, zo bleek). Maar op 18/12 een melding op "mijn AMP”(geen telefoontje of mailtje!) van de bezorger dat de afspraak helaas niet kan doorgaan, nader bericht volgt. KPN zou de toestellen niet uitgeleverd hebben. Simyo geappt: vindt het onwaarschijnlijk, verwijst terug naar AMP en nadat ik gesteld heb dat ik bij Simyo een bestelling heb gedaan en niet bij AMP, bleef het stil.
Vanuit AMP blijft het ook stil en moet ik vrezen dat mijn kerstcadeau het niet op tijd gaat redden…. 17 Dagen na de bestelling en bevestiging nog niets geleverd en niets gehoord, behalve naar elkaar wijzen.
Zeer slechte service van Simyo, onvolledige informatieverstrekking en wijzen naar een ander!

En o ja, de toestellen worden nog steeds op de site aangeboden en zijn dus NIET UITVERKOCHT!

Reputatie 7
Badge +6

Hi @KeesSC,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te horen dat je telefoon niet geleverd kon worden!

Wij hebben dit probleem helaas van meerdere klanten gehoord 🙁.. Wij hebben zoveel mogelijk voorbeelden verzameld om te onderzoeken waar het probleem precies ligt en om ervoor te kunnen zorgen dat dit niet weer kan gebeuren in de toekomst. Inmiddels hebben wij te horen gekregen dat de storing opgelost zou moeten zijn. Ik zie dat je vanmiddag een nieuwe bezorgafspraak hebt gemaakt, je telefoon zou dan ook geleverd moeten worden op de datum van je nieuwe afspraak. 

Ik kan het me voorstellen dat dit echt balen is, vooral omdat dit een kerstcadeau zou zijn. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je persoonlijke gegevens? Ik zou je graag een kleinigheid op willen sturen als goedmakertje.

Groetjes,
Roeqajja

Reageer