.

Beantwoord

beperkte dienst, geen signaal

  • 30 December 2013
  • 5 reacties
  • 1988 Bekeken

Badge
Vandaag de simkaart van mijn vrouw geactiveerd, ook geaccepteerd, maar beperkte dienst. Groot kruis op bereikbaarheid. Geen signaal. Haar telefoon reageerd niet, ook niet op als ik haar bel. Bij instellingen is het ook niet te zien. uit.
Ook werkt deze website raar. Verschillende pogingen, om te registeren geven fout aan. Vooral het emailadres is al .. Daarna een ander emailadres geprobeerd, weer kende hij mijn email adres. Na verschillende malen even eruit gegeaan. (niet goed voor mijn bloeddruk) Groot was mijn verbazing toen ik weer inlogde, wel aan de linkerkant mijn  naam zag staan. Aleen weet ik dus niet hoe, en welk emailadres daar bij hoort.
Ik hoop voor mijn vrouw dat alles opgelost word, anders heb ik het straks gedaan, en krijg ik te horen dat ze beter af was bij haar oude providor.
icon

Beste antwoord door Ernst 31 December 2013, 16:30

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge
Vanochtend om 7.15 uur deed de telefoon het weer, nadat ik vanmorgen nog een x de batterij en de simkaart  voor 10 minuten uit haar telefoon had gehaald.. De gegevensverbinding was nu aangevinkt en zichtbaar en ook een test (een belletje naar haar telefoon) ging goed. Haar telefoon ging over.
Ik hoop dat Simyo mij vandaag wel de reden van over deze beperkte en geen signaal verbinding zal geven. Ik heb hun gisteren ook een mailtje gestuurd over dit probleem.
Ik ben blij dat de telefoon het weer doet. 
Reputatie 7
Blij dat het het weer doet.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi ikweeternietzoveelvan, welkom op het Simyo forum :)

Ik ben ook blij dat alles weer werkt :o

De reden dat het gisteren niet werkte is omdat ook je nummer werd overgezet. 2 zulk ingrijpende processen kunnen niet naast elkaar lopen, dat gaat mis...
Badge
Ernst en Ricok, bedankt. 
Volgens mij kan er nu een slotje op.
Badge +8
Ernst en Ricok, bedankt. 
Volgens mij kan er nu een slotje op.


Hoi ikweeternietzoveelvan,

Nu weet je er weer wat meer van ;)
Wij laten de topics meestal open staan. Mocht er dan iemand zijn die denkt hetzelfde te hebben, dan kan die hierop reageren.

Groetjes, Charlene

Reageer