Hoi allemaal,
Momenteel is het mogelijk dat het wijzigen van je abonnement, waarbij je akkoord moet gaan met het contract, niet lukt. Dit houdt in dat de onderstaande bundelwijzigingen mogelijk niet zijn of worden doorgevoerd:
- wijzigen van prepaid naar abonnement
- wijzigen van maand naar jaar abonnement
- verlengen van jaar naar jaar abonnement
Mocht je 1 van de bovenstaande wijzigingen hebben doorgegeven en is deze niet per 1 september ingegaan, willen we je vragen contact met ons op te nemen. Dit kan uiteraard ook via het het forum door een nieuw topic te openen in dit subforum. Graag willen wij dan het volgende weten:
- welke wijziging heb je doorgegeven?
Voor nu is de oplossing om je wijziging op een later moment opnieuw aan te vragen. Zodra dit weer mogelijk is, ontvang je een sms of email wanneer de bundel weer gewijzigd kan worden (je dient dan wel contact te hebben opgenomen zodat we het bericht naar het juiste telefoonnummer en/of mail adres kunnen sturen). De nieuwe bundel gaat dan in per 1 oktober. Uiteraard zullen wij coulant met de situatie omgaan wanneer je de wijzing per 1 september in had willen laten gaan.
We doen ons best om te achterhalen waardoor dit wordt veroorzaakt en werken aan een oplossing. We zullen jullie via dit topic op de hoogte houden.
Update 2/9/14: issue nog niet opgelost
Update 3/9/14: opgelost
Onze excuses voor het ongemak.
Groetjes,
Alex
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.