.

Abonnementswijziging, waarbij akkoord contract nodig is, niet doorgevoerd. [opgelost]

  • 1 September 2014
  • 0 reacties
  • 1103 Bekeken

Reputatie 5
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 6701 reacties
Hoi allemaal,

Momenteel is het mogelijk dat het wijzigen van je abonnement, waarbij je akkoord moet gaan met het contract, niet lukt. Dit houdt in dat de onderstaande bundelwijzigingen mogelijk niet zijn of worden doorgevoerd:

- wijzigen van prepaid naar abonnement
- wijzigen van maand naar jaar abonnement
- verlengen van jaar naar jaar abonnement

Mocht je 1 van de bovenstaande wijzigingen hebben doorgegeven en is deze niet per 1 september ingegaan, willen we je vragen contact met ons op te nemen. Dit kan uiteraard ook via het het forum door een nieuw topic te openen in dit subforum. Graag willen wij dan het volgende weten:

- welke wijziging heb je doorgegeven?

Voor nu is de oplossing om je wijziging op een later moment opnieuw aan te vragen. Zodra dit weer mogelijk is, ontvang je een sms of email wanneer de bundel weer gewijzigd kan worden (je dient dan wel contact te hebben opgenomen zodat we het bericht naar het juiste telefoonnummer en/of mail adres kunnen sturen). De nieuwe bundel gaat dan in per 1 oktober. Uiteraard zullen wij coulant met de situatie omgaan wanneer je de wijzing per 1 september in had willen laten gaan.

We doen ons best om te achterhalen waardoor dit wordt veroorzaakt en werken aan een oplossing. We zullen jullie via dit topic op de hoogte houden.

Update 2/9/14: issue nog niet opgelost
Update 3/9/14: opgelost

Onze excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Alex

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.