Beste Simyo gebruikers,
Goed nieuws!
Het is vanaf nu mogelijk een ongeactiveerde simkaart aan te vragen via je persoonlijke pagina. Je kunt dan zelf kiezen of je een standaard, micro of nano simkaart wilt ontvangen. Je blijft dus gewoon bereikbaar tot dat je de vervangende simkaart zelf activeert via je persoonlijke pagina.
Hoe vraag je de vervangende simkaart aan?
- log in op je persoonlijke pagina
- ga naar 'Mijn instellingen en simkaart'
- klik op 'aanvragen vervangende simkaar'
- kies voor het gewenste formaat
- bestel simkaart
Een vervangende simkaart kost 5 euro.
Na ontvangst van de simkaart dien je deze via MijnSimyo -> Mijn instellingen en simkaart-> Activeren simkaart, te activeren.
Als je telefoon gestolen is, of je bent hem verloren, kun je huidige simkaart blokkeren via MijnSimyo -> Mijn instellingen en simkaart-> Blokkeren simkaart.
Nano simkaart voor nieuwe klanten
Je kunt tijdens de bestelling van een Simyo aansluiting niet aangeven welk type simkaart je wilt ontvangen. Je ontvangt altijd een combisimkaart. Als je binnen een maand na activering van je simkaart een nano simkaart besteld, worden de kosten voor een vervangende simkaart achteraf automatisch kwijtgescholden.
Groetjes,
Alex
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.