.

Beantwoord

Wanneer wordt mijn nummerbehoud goed gekeurd?

  • 26 September 2016
  • 3 reacties
  • 102 Bekeken

Bij vodafone heb ik afgelopen 9 september een bestelling gedaan voor een nieuwe telefoon met abonnement. Een goede deal en dat is de reden van mijn overstap. Ik heb daarbij nummerbehoud aangevraagd. Ik krijg alleen geen berichtgeving hierover. Kan SIMYO zien of nummerbehoud is aangevraagd op mijn nummer en wanneer dit wordt goedgekeurd?

Gr. Nico
icon

Beste antwoord door Caspar 27 September 2016, 10:55

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi rimates,

Jammer om te horen dat je weggaat :(

Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie dat er een aanvraag van nummerbehoud is binnengekomen. De aanvraag is echter afgekeurd omdat er een verkeerd simkaartnummer wordt doorgegeven.

Kijk op je Mijn Simyo voor het juiste simkaartnummer. Dit zul je even door moeten geven aan je nieuwe provider zodat zij een nieuwe aanvraag kunnen doen om jouw nummer mee te nemen!

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Caspar
Daar was ik al bang voor. Inmiddels zou nu de juiste aanvraag opnieuw bij jullie zijn ingediend. Het zou fijn zijn of dit nog even bevestigd kan worden
Reputatie 3
Badge +5
Hoi rimates,

Goed dat je hier werk van maakt! Helaas kan ik de nummerbehoudaanvraag nog niet terugvinden. Het verzoek is waarschijnlijk wel opgesteld, maar nog onderweg en in verwerking.

Ik maak een agendapunt aan voor morgen en zal het dan nogmaals voor je bekijken. Is dat goed?

Groetjes,
Ilias

Reageer