Ik heb al een paar keer meer dan een half uur in de wacht gestaan bij de klantenservice, ik word daar blijkbaar niet geholpen.
Dan maar even via het forum, hopelijk kan iemand mij hier helpen, Alex misschien?
Ik ben een paar weken geleden overgestapt van mijn Simyo prepaid naar een Simyo abonnement.
Ik heb netjes mijn sim ontvangen en kunnen activeren, maar over het nummerbehoud kreeg ik een email dat de portering niet gelukt is.
Gezien de portering van Simyo naar Simyo is, lijkt me dat jullie dat intern wel kunnen afstemmen?
Ik begrijp dat mijn nieuwe abonnement niet in zal gaan tenzij dit 1) goed geregeld wordt of 2) ik afzie van portering.
Graag hoor ik wat er aan gedaan kan worden, gezien ik graag mijn nummer behoud.
@Alex, ik zal jou in ieder geval alvast een PB sturen met mijn gegevens.
Alvast bedankt!
Groetjes
Beste antwoord door Alex
Bekijk originele reactie