.

Beantwoord

portering

  • 9 October 2012
  • 11 reacties
  • 695 Bekeken

Op 08-10-2012 zou ik geporteerd worden.Ik ben op 09-10 om 15:00 nog steeds niet bereikbaar.Het inloggen gebeurt al met het nummer van de vorige provider.Wat moet ik nog doen om via simyo bereikbaar te zijn. Hoe lang duurt het normaal?
Mvgr 
icon

Beste antwoord door Wayne 10 October 2012, 10:37

Bekijk originele reactie

11 reacties

Alles is ok!
Reputatie 2
Badge +1
Hoi minten,

Het klopt dat jouw nummerbehoud met vertraging is uitgevoerd. Inmiddels is het nummerbehoud correct afgerond. Excuses voor de vertraging.
Hoi minten,

Het klopt dat jouw nummerbehoud met vertraging is uitgevoerd. Inmiddels is het nummerbehoud correct afgerond. Excuses voor de vertraging.


Hoi Wayne,

Het lukt mij maar niet om met jullie in contact te komen du sik hoop dat je hierop zult reageren. Ik zou nu wel graag duifelijkheid willen hebben wanneer ik weer bereikbaar ben. Dit zou maandag 8 oktober gebeuren en tot op dit moment nog steeds niet, Dit is niet acceptabel! Wat houdt dit in voor mijn kosten voor mijn abonnement voor deze maand. Ik ga er van uit dat jullie mij hierin tegemoet zullen komen en ervoor zorgen dat ik per direct mobiel bereikbaar ben.

In afwachting van je spoedige antwoord!

MVG Mignon Minen
Badge +2
Beste minten,

Uit onze gegevens blijkt dat je reeds gebruik hebt gemaakt van je aansluiting. Wij gaan er van uit dat het probleem is verholpen. Onze netwerkspecialisten hebben je ook nog gebeld om te checken of het nummer goed was overgezet. Mocht je verder nog vragen hebben dan horen wij die graag.

Groetjes,

Arie
Beste minten,

Uit onze gegevens blijkt dat je reeds gebruik hebt gemaakt van je aansluiting. Wij gaan er van uit dat het probleem is verholpen. Onze netwerkspecialisten hebben je ook nog gebeld om te checken of het nummer goed was overgezet. Mocht je verder nog vragen hebben dan horen wij die graag.

Groetjes,

Arie


Mijn nummer zou vandaag 5-11 overgezet worden naar simyo, maar dit is niet gebeurd. De hele dag heb ik met 2 telefoons rondgelopen en nu moet ik dat morgen ook weer doen. Ik heb 5 weken geleden nummerbehoud aangevraagd; ik zou er toch van uit moeten kunnen gaan dat het porteren dan zonder vertraging vandaag had kunnen gebeuren? Ik heb zelfs gisteren nog een (automatische) mail gekregen dat het vandaag ging gebeuren. Ook zie ik als ik inlog (met mijn behouden nummer inderdaad) dat het abonnement is ingegaan. Dit klopt dus niet.

Ik zie dat ik niet de eerste ben bij wie het niet op de afgesproken dag gebeurd is. Ik hoor graag z.s.m. wanneer de portering wel plaatsvindt en ga ervan uit dat ook pas op die datum mijn abonnement bij Simyo ingaat.

Bij voorbaat dank.
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum IlonaB,

Klopt het dat jouw nummerbehoud in de loop van 5-11 alsnog is uitgevoerd? Zou je dit even kunnen bevestigen in een reactie op deze post?
Beste Wayne,

Dank voor je reactie!

Nee helaas niet. Het is nu nog niet verwerkt. Ik kan nog steeds bellen met mijn huidige nummer via mijn 'oude' telefoon (grote sim) naar het tijdelijke nummer van simyo op de nano sim.

Groeten, Ilona
Welkom op het forum IlonaB,

Klopt het dat jouw nummerbehoud in de loop van 5-11 alsnog is uitgevoerd? Zou je dit even kunnen bevestigen in een reactie op deze post?


Beste Wayne,

Dank voor je reactie!

Nee helaas niet. Het is nu nog niet verwerkt. Ik kan nog steeds bellen met mijn huidige nummer via mijn 'oude' telefoon (grote sim) naar het tijdelijke nummer van simyo op de nano sim.

Groeten, Ilona
Reputatie 5
Badge +10
IlonaB,

Kan je mij een privé bericht sturen met het simkaartnummer van je Simyo nano sim? Volgens onze gegevens zou het telefoonnummer gewoon over gezet moeten zijn.

Groetjes,

Alex
Hoi Alex, een dag later dan aangegeven (op 6 november) is mijn nummer alsnog overgezet naar de nano sim. Groeten, Ilona

IlonaB,

Kan je mij een privé bericht sturen met het simkaartnummer van je Simyo nano sim? Volgens onze gegevens zou het telefoonnummer gewoon over gezet moeten zijn.

Groetjes,

Alex
Badge +2
Beste IlonaB,

Wij gaan er van uit dat je probleem hiermee is opgelost. Als je verder nog vragen hebt horen wij die graag.

Groetjes,

Arie

Reageer