.

Vraag

opzeggen bij simyo

  • 4 October 2012
  • 3 reacties
  • 389 Bekeken

1 minuut geleden - Wijzig reactie

3

ik wil overstappen naar kpn, Simyo blokkeert mijn nummer. opgezegd per 1-10. ik kan niet meer bellen.
ben wel nog altijd klant bij simyo, kan inloggen en t nummer is ook nog altijd van simyo.
wat te doen om dit alles te versnellen.
bel een keer naar de klantenservice en je bent een dag kwijt

beste Arie wat te doen 

3 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Hey pcnoops,

Ik heb jouw vraag reeds beantwoord in dit topic.
Beste simyo, ik ben niet echt tevreden over jullie service, ik moet uren wachten om contact op te nemen, heb internet op telefoon maar kan niet browsen,  en er werd teveel geld in rekening gebracht, daarom wil ik opzeggen en dat lukt ook niet omdat het een error aangeeft. 
ik zou zo spoedig mogelijk aanwoord willen.

Ahmed Abanur
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum ahmed abanur,

Allereerst excuses voor het lange wachten. Je verbruikskosten worden op dit moment buiten de bundel berekend. Dit komt omdat je abonnement nog niet is ingegaan. Je abonnement is niet ingegaan, omdat je nummerbehoud aanvraag is afgewezen wegens een verkeerd simkaartnummer. Je maakt daarom gebruik van je tijdelijke telefoonnummer voordat je telefoonnummer is over gezet. Daarom worden de buiten de bundel tarieven gehanteerd.

Omdat je abonnement niet is ingegaan, kun en hoef je het niet opzeggen. Wij hebben nog geen bericht van je gehad om het tijdelijke telefoonnummer tot je permanente nummer te maken. M.a.w. om het abonnement in te laten gaan en je gebruik gaat maken van het tijdelijke Simyo nummer als je definitieve nummer. Graag ontvang ik een privé bericht van je als je toch besluit om het tijdelijke telefoonnummer tot je definitieve nummer te maken.

Let op! Pas als je een bevestiging van mij of Simyo ontvangt met daarin de melding dat je tijdelijke telefoonnummer is geactiveerd als je permanente nummer, hanteren wij de binnen de bundel tarieven.

Het niet kunnen browsen heeft te maken met een verkeerd ingesteld toegangspunt. In dit topic kun je de juiste instellingen vinden

Groetjes,

Alex

Reageer