.

Beantwoord

Nummerporting nog niet doorgezet

  • 31 July 2012
  • 5 reacties
  • 568 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 4 reacties
Ondanks een mailtje met daarin de melding dat de volgende dag het nummer zou worden overgezet, is dit na 4 dagen nog niet actief.
Er kan nu nog steeds worden gebeld met de oude sim-kaart , en met de nieuwe sim-kaart maar dan met het tijdelijk nummer.
Dit is getest door de sim-kaarten te  wisselen in het betreffende toestel.

Kan iemand mij vertellen wat er aan de hand is ?
icon

Beste antwoord door Arie 1 August 2012, 11:31

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge +2
Beste ErikB,

Wij hebben het probleem kunnen achterhalen en zullen dit vandaag rechttrekken. Vanmiddag na half 6 kan je gewoon gebruik maken van je Simyo abonnement met daarop je oud Lowcall nummer. Onze excuses voor het ongemak.

Groejes

Ari
Badge
Dank voor het uitzoeken. Zal het vanavond testen.

Groet, Erik
Badge +6
Beste ErikB,

Is het gelukt om te kunnen met je nieuwe abonnement van Simyo??
Badge
Sorry, een beetje laat met reageren, maar de simcard werkt nu naar behoren.

Ik kreeg wel rond een uur of 5 die middag een soort standaard mailtje met daarin vermeld de te ondernemen stappen door de portering-groep.
Hierdoor kreeg ik toen het idee dat het blijkbaar toch nog enige tijd ging duren, maar na 18.00 uur nog te hebben getest bleek alles naar behoren te werken.

... dus ten langen leste, we zijn blij  :-D
Badge +6
Beste ErikB,

Blij te horen dat het allemaal werkt.

Reageer