.

Beantwoord

Nummerbehoud. Vorige abo wel opgezegd?

  • 24 November 2012
  • 6 reacties
  • 296 Bekeken

Hallo,

Ik zit met een probleempje. Mijn vorige abonnement zou 22 November al stop gezet worden, maar op 1 of andere manier heb ik nog steeds internet. Ik had ook nummerbehoud aangevraagd voor mijn nieuwe Simyo kaart, die zou in gaan vanaf 24 November, maar dat nummer is nog steeds niet over gezet.

Hoe kan dit?

Mvg,
icon

Beste antwoord door Arie 27 November 2012, 16:28

Bekijk originele reactie

6 reacties

Badge +2
Beste Ayoub_B,

Uit onze gegevens blijkt dat je nummer op 26-11 is overgezet. Per deze datum hebben wij tevens het abonnement bij je vorige provider opgezegd.

Groetjes,

Arie
Ik heb hetzelfde probleem. al twee weken geleden gebeld, toen was beloofd dat de volgende dag het nummerbehoud zou worden omgezet. Nog steeds zie ik niet om Mijn Simyo dat mijn nieuwe abonnement is ingegaan op mijn oude nummer. Ik wil niet buiten bundels bellen, dus nogmaals verzoek om mijn oude nummer te behouden op mijn nieuwe simyo die ik geactiveerd heb.
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum bloem3,

Volgens onze gegevens is je telefoonnummer op 28/11/12 over gezet. Kun je dit beamen?

Groetjes,

Alex
Alex. Of wie dan ook. De 22e van november is mijn abbo bij jullie afgesloten. Ik moest zogenaamd 3 werkdagen wachten totdat ik mijn abbo kon gebruiken. Mijn nummer is tot de dag van vandaag niet overgezet en ik heb dus geen abbo. Kunnen jullie dit nu gewoon doen of kan ik mijn abbo afzeggen? Vind dit geen manier van doen!!
Mijn nummer zou 3 werkdagen na de 22e worden overgezet! Het is nu 3 december. Heb altijd goede ervaring gehad met simyo maar dit irriteert mij vreselijk. Kunnen jullie myn nummer nu gewoon overzetten!? Ik wacht nu al 11 dagen!!
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Amberverweij,

Hoewel een nummeroverzetting van een prepaid aansluiting van een andere provider naar Simyo altijd 5 werkdagen duurt vanaf het moment dat de simkaart wordt verzonden, heeft je nummerbehoud aanvraag wel enige vertraging opgelopen. Waarvoor excuses. Het verzoek loopt nog. Zodra we terugkoppeling hebben gekregen, ontvang je per email alle informatie over de status.

Groetjes,

Alex

Reageer