.

Nummerbehoud vervroegen

  • 16 April 2012
  • 9 reacties
  • 621 Bekeken

Badge +1
  • Startend Simyaan
  • 5 reacties
Hoi,



Ik ben nieuw bij Simyo. Ik heb een raar probleempje. Ik ben van een verlopen 2 jarig contract overgestapt van kpn naar simyo. Het abonnement was begin maart opgezet en per 16-4-2012 gestopt. Ik kan er nu ook niet meer mee bellen.

Ik heb ervoor gekozen om mijn nummer te behouden, alleen nu krijg ik ineens een e-mail van porteringen dat het pas van kracht gaat op 14-5-2012. Mag dit wel? Ik dacht dat er maximaal 10 werkdagen tussen zat. Het lijkt mij dat dit makkelijk binnen een paar dagen geregeld kan zijn. Ook kan ik mijn blackberry bundel niet aanzetten. Dit staat op uit, maar ik kan het dus ook niet aan zetten, omdat het grijs is. Ik snap er niet veel meer van.

Kan iemand mij advies geven?

Groetjes,

Remco

9 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum remco,

Als je abonnement al is opgezegd bij je vorige provider kun je een verzoek indienen om het telefoonnummer per 5 werkdagen over te zetten. Een normaal porteringsproces (van abonnement naar prepaid of abonnement) duurt een maand. Dat is nu ook het geval. Omdat je abonnement al is beëindigd kunnen we een verzoek indienen voor 5 werkdagen. Graag hoor ik van je wat ik voor je kan doen.

Groetjes,

Alex
Badge +1
Welkom op het forum remco,

Als je abonnement al is opgezegd bij je vorige provider kun je een verzoek indienen om het telefoonnummer per 5 werkdagen over te zetten. Een normaal porteringsproces (van abonnement naar prepaid of abonnement) duurt een maand. Dat is nu ook het geval. Omdat je abonnement al is beëindigd kunnen we een verzoek indienen voor 5 werkdagen. Graag hoor ik van je wat ik voor je kan doen.

Groetjes,

Alex


Hoi Alex,
Ik heb via de klantenservice geregeld dat ik het simyo nummer houdt en dus het oude nummer niet meeneem.
Ik heb wel een raar probleem. Alles doet het, ping/sms/bellen/yahoo enzovoort. Alleen als ik ga browsen krijg ik een http 423 error en kan dus niet browsen. Heb ik dan iets fout ingesteld?
groetjes,
remco
Reputatie 5
Badge +10
Hoi remco,

Ok goed om te horen. Voor een Blackberry hoef je als klant niets in te stellen. Ik begrijp uit je post dat alle andere internet opties het wel doen. Welke internet browser gebruik je?

Groetjes,

Alex
Badge +1
De gewone browerser van blackberry self. Ik heb een blackberry 9700 bold met OS 5.

Op wifi doet hij het wel, alleen via het mobiele netwerk niet, terwijl alle andere diensten het wel doen.



groetjes,

remco
Reputatie 5
Badge +10
Hoi remco,

Ik heb contact gehad met onze netwerkspecialisten. Zij zien dat alles goed staat. Mogelijke oplossing kan zijn dat ze je aansluiting herstellen op het netwerk. Je toestel moet hiervoor wel volledig uit staan. Ik heb je net geprobeerd te bellen zodat we dit kunnen uitvoeren. Graag even je reactie zodat je het toestel uit kan zetten en wij het herstel uit kunnen voeren.

Groetjes,

Alex
Badge +1
Hoi,

Ik heb mijn telefoon nu uitgezet.



Groetjes,

Remco
Reputatie 5
Badge +10
De reset is zojuist uitgevoerd. Het zou nu gewoon moeten werken.
Badge +1
Ik krijg nog steeds http 423 error



''HTTP Error 423: An error occurred while communicating with the origin server. please try again

groetjes,

remco
Reputatie 5
Badge +10
In dat geval raad ik je aan een andere internet browser te proberen. Graag hoor ik van je wat je bevindingen dan zijn.

Reageer