Je kan nu bij Simyo kiezen voor eSIM. eSIM is de digitale simkaart. eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart maar deze zit ingebouwd in je telefoon.
Je kan nu bij Simyo kiezen voor eSIM. eSIM is de digitale simkaart. eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart maar deze zit ingebouwd in je telefoon.
Bestel heel eenvoudig via de Mijn Simyo app een extra Sim Only voor een familielid. Zo krijg je allebei korting! En je beheert daarna het nummer in de app.
Ken je iemand die al een Simyo klant is? Bestel en gebruik het nummer van je Simyo maatje. Jullie verdienen dan allebei € 5 bij Prepaid en € 10 bij Sim Only!
hallo ik heb een simyo abobbement bij jullie genomen met nummerbehoud ik had bericht gekregen dat hij vandaag over zou gaan maar ik heb vandaag de simyo simkaart in mijn mobiel gedaan kan er wel mee bellen maar ben niet bereikbaar op mijn oude nummer . wanneer gaat nu mijn nummer over?
Volgens onze gegevens wordt je telefoonnummer 31/10 over gezet op de Simyo simkaart. Kan je aangeven wie de afzender was van het verstuurde bericht? Die informatie komt namelijk niet overeen met de informatie uit ons systeem.
nou sorry oude nummer doet het niet en 31 /10 is er niet deze maand heeft 30 dagen dus kijk het ff goed na wil graag mijn oude nummer terug,
groetjes geesje de vries.
nou sorry oude nummer doet het niet en 31 /10 is er niet deze maand heeft 30 dagen dus kijk het ff goed na wil graag mijn oude nummer terug,
groetjes geesje de vries.
Hoi voor nummer 0622240174 heb ik nummer behoud aangevraagd. Heb van jullie een brief ontvangen dat mn simkaartnummer niet correct is van mn oude nummer.
Hierbij geef ik dit nog maals door:
8931162111500785420 van 0644143071
Uit onze gegevens blijkt dat wij de aanvraag met het simkaartnummer 8931162111500785420 hadden ingediend. Deze is echter afgekeurd. Wij adviseren je contact op te nemen met je vorige provider om na te gaan waarom zij de aanvraag hebben afgekeurd.
Het is mogelijk om nummerbehoud te annuleren en het abonnement met het (nu nog) tijdelijke telefoonnummer in te laten gaan. Zou je even kunnen bevestigen dat dit is wat jij wilt?
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.