.

Nummerbehoud

  • 8 May 2012
  • 9 reacties
  • 699 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 1 reactie
Ik heb een e-mail ontvangen dat er wat mis is gegaan en mijn oude simkaart-nummer niet overeenkomt met het nummer dat ik wil behouden, ik wil nu gewoon mijn aanvraag voor nummerbehoud annuleren. Hoe doe ik dit?

9 reacties

Reputatie 2
Badge +4
Beste Anke,

Welkom op het Simyo forum!

Als we de aanvraag voor nummerbehoud annuleren wordt het abonnement direct geactiveeerd. In dit geval dien je zelf het abonnement bij de huidige provider op te zeggen.

Graag vernemen we hiervoor je akkoord.

Groetjes,

Manisha
Badge
Ik had hiervoor prepaid, dus er hoeft niks te worden geannuleerd. Wat mij betreft kan het nummerbehoud dus worden geannuleerd. Krijg ik er bericht van wanneer het abonnement ingaat?
ik had prepaid by simyo dat op 8mei zou worden overgezet naar een abonnement bij simyo. Heb op 7 mei de nieuwe toegestuurde kaart geactiveerd. Kan nu wel gebeld worden, want ik krijg wel telefoon op mijn oude nummer, dus het nummerbehoud is goed gegaan. Maar als ik zelf wil bellen of smsen krijg ik of een bericht dat vanwege administratieve redenen de aansluiting is afgesloten, en bij sms een fout melding. wat nu?
ps als ik inlog heb ik wel voldoende minuten staan.
Badge +5
Beste Anke,
Wij hebben het abonnement per vandaag geactiveerd, al je verbruik wordt vanaf vandaag binnen de bundel berekend.

Beste EEM,
Welkom op het forum. Uit onze gegevens blijkt dat de simkaart actief is. Wij zullen deze opnieuw aan het netwerk aanmelden. Zou je het toestel uit en aan kunnen zetten? Graag verneem ik of je hierna wel uitgaand kunt bellen.

Groetjes,
Bibi
Ik kan nog steeds niet uitbellen. En mijn nummer is vorige week al om gezet. Ik heb het toestel aan en uitgedaan en ook de simkaart erop nieuw ingezet. Inmiddels word ik wel gebeld, nummerbehoud is dus goed gegaan ook sms krijg ik, kan alleen niet uitbellen, wat nu?



Wij hebben het abonnement per vandaag geactiveerd, al je verbruik wordt vanaf vandaag binnen de bundel berekend.

Beste EEM,
Welkom op het forum. Uit onze gegevens blijkt dat de simkaart actief is. Wij zullen deze opnieuw aan het netwerk aanmelden. Zou je het toestel uit en aan kunnen zetten? Graag verneem ik of je hierna wel uitgaand kunt bellen.

Groetjes,
Bibi[/quote]
Reputatie 2
Badge +4
Beste EEM,

Allereerst onze excuses voor de vertraagde reactie.
Uit je verbruiksoverzicht kunnen we opmaken dat het inmiddels is gelukt om uitgaand te bellen met je Simyo simkaart. Wij gaan er hiermee vanuit dat het probleem is verholpen.

Mocht je nog vragen hebben, dan vernemen we dit graag.

Groetjes,

Manisha
ik heb nummerbehoud aangevraagd, en de porteerdatum is 15-06-2012. het is vandaag 16-06-2012 en ik wil echt bellen met Simyo, want nu heb ik niks! echt heel irritant!
Reputatie 2
Badge +4
Beste Mina,

Welkom op het Simyo forum!
Wij hebben helaas van Vodafone nog geen terugkoppeling ontvangen op het door ons ingediende verzoek voor nummerbehoud. Zodra wij terugkoppeling hebben zullen wij je per e-mail berichten over de datum waarop je nummer kan worden overgezet. Dit wordt tevens de ingangsdatum van je Simyo abonnement. Tot die tijd kun je nog gebruik maken van de Vodafone simkaart.

Groetjes,

Manisha

Reageer