.

Beantwoord

Nummer overzetting

  • 4 December 2012
  • 6 reacties
  • 171 Bekeken

Badge
Goedemorgen,

Ik had een abonnement bij jullie op 06*.
Nu een prepaid op 06*.

06* zou overgezet worden op mn prepaid kaart zodat ik vervolgens weer een simonly abonnement kan afsluiten.
Helaas doet mn telefoon vrij weinig (aansluiting om administratieve redenen afgesloten).

Hopelijk kunt u dit snel voor me oplossen ik heb mn tel hard nodig!

Dank & grt,

Erik Vader
icon

Beste antwoord door Alex 6 December 2012, 16:19

Bekijk originele reactie

6 reacties

Badge
Goedemorgen,

Ik zit nu al bijna een week zonder telefoon!!! Gisteren ook al een post hier geplaatst maar het werkt nog steeds niet.
Mijn nummer: 06*. Ik had eerst een abonnenment met dat nummer, toen een prepaid kaart besteld. Het nummer is overgezet op die prepaid kaart. Die prepaid moet nu weer overgezet worden naar abonnement. Of desnoods dat ik gewoon de prepaid weer kan opwaarderen want ik heb mn telefoon keihard nodig!!!

Zou u dit AUB willen oplossen?

Dank & groet,

Erik Vader
*
Badge
Hallo,

Waarom heb ik hier nog niks over gehoord?? Mijn 06* is nu wel overgezet naar mn prepaid kaart maar ik kan nog steeds zelf niet bellen! Ik kan wel gebeld worden.. Kunnne jullie PLEASE zorgen dat ik gewoon weer zelf kan bellen? Zit al een week zonder (zakelijke!!) telefoon...

Veel dank & groetr,

Erik Vader
Reputatie 5
Badge +10
Hoi ErikVader,

Je aansluiting is op dit moment geblokkeerd voor uitgaand verkeer, omdat je geen beltegoed meer hebt. Als je opwaardeert, zou je weer gebruik moeten kunnen maken van je aansluiting. Overigens zie ik dat je 3 december voor het laatst gebruik hebt gemaakt van je aansluiting.

Groetjes,

Alex
Badge
Beste Alex,

Ja maar eerst had ik een ander nummer... 
En wat je zegt is niet waar. Mijn nummer is blijkbaar gekoppeld aan zowel het abonnement dat beeindigd is als het prepaid abonnement.
De afgelopen twee dagen is mij telefonisch iedere keer weer beloofd dat het die dag opgelost zou worden..\

En guess what.. Ik kan nog steeds niet bellen!

Ik wordt hier echt heel boos over. Ik moet gewoon mijn telefoon kunnne gebruiken. Ik geloof dat het vooral jullie systeem is dat niet werkt overigens. Want iedereen die ik aan de lijn krijg is erg aardig. Niettemin gaat alles veeeel te traag. Ook jullie performance hier op het forum slaat nergens op. Regel meer mensen of werk efficienter zodat mensen tenminste spoedig geholpen kunnne worden.

Een zeer ontevreden klant.
Badge
Het probleem is dus niet dat mn beltegoed op is. Ik kan namelijk niet eens opwaarderen.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi ErikVader,

Probeer alsjeblieft te letten op je taalgebruik. Ik kan me voorstellen dat het vervelend is wanneer je niet naar tevredenheid geholpen wordt, maar je kunt je vraag of probleem hier ook op een andere manier formuleren.

Terugkomend op het probleem. Zou je mij het simkaartnummer per privé kunnen sturen welke in je toestel zit? Ook ben ik benieuwd waar het precies misgaat met het opwaarderen.

Groetjes,

Alex

Reageer