.

Beantwoord

Mijn nummerbehoud is afgewezen en mijn nieuwe abonnement is al begonnen.

  • 28 October 2013
  • 1 reactie
  • 7750 Bekeken

Ik heb een tijdje geleden een nieuw abonnement gekocht op Simyo en heb nummer behoud aangevraagd. Dit was afgewezen, mijn klantennummer was niet correct. Dit heb ik opnieuw ingevuld (correct) en Simyo zou binnen 2 dagen het verzoek beantwoorden (dit deed ik op 25-10). Maar heb nog geen antwoord gekregen. Heb net contact opgenomen met mijn oude provider en gevraagd waarom het nummer behoud nog steeds niet geactiveerd was. En hun antwoorden mij dat de datum/tijd niet klopte en dat Simyo niet reageerde op het nieuwe verzoek. Mijn abonnement is eigenlijk al begonnen (zou geactiveerd woren op 23-10) en kreeg nu ook een mail dat ik 5 MB gebreukt had buiten mijn bundel. 
icon

Beste antwoord door Kim 29 October 2013, 10:25

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +6
Hoi xxnanouk,

Allereerst welkom op het forum! :)

Belangrijk om te weten ten eerste is dat je abonnement pas in gaat wanneer wij je nummer hebben overgenomen van je huidige provider.

Daarnaast heb ik gekeken naar de status van je aanvraag van nummerbehoud.
Ik zie dat onze afdeling Nummerbehoud op 25-10 een nieuwe aanvraag heeft gedaan bij Vodafone, maar dat zij daar tot nu toe nog geen antwoord op hebben gekregen van Vodafone.
Dit is de reden dat je nog geen nieuw bericht hierover hebt gekregen van onze afdeling Nummerbehoud. Doorgaans krijg je binnen 5 werkdagen hierover bericht.

Daarom raad ik je aan nog even geduld te hebben en je Simyo simkaart pas in je telefoon te plaatsen op de dag dat wij je nummer van Vodafone mogen overnemen, omdat dan pas je abonnement bij Simyo ingaat.

Is het zo duidelijk voor je? 🙂

Reageer