.

Beantwoord

Mijn aanvraag voor nummerbehoud is nu 8x afgewezen!!

  • 5 November 2013
  • 2 reacties
  • 8100 Bekeken

Hallo,

Mijn nummerbehoud is nu 8x afgewezen.
De laatste keer met reden 'Overig"??

Nu wil/eis ik dat dit zsm opgelost wordt!
Ik heb nu al meer dan 10x naar Vodafone gebeld en 5x naar Simyo,
Ondertussen lopen de belkosten dus hoog op terwijl dit niet nodig is!

Ik ben nu al langer dan 2,5 week onbereikbaar wat voor mijn werk erg onhandig is!

Ik hoop graag zsm contact/bericht terug te krijgen!

Liefst wil ik iemand telefonisch spreken!

Dus het komt er op neer dat ik er helemaal klaar mee ben!
Ik wil het gewoon opgelost hebben.
icon

Beste antwoord door Charlene 6 November 2013, 11:28

Bekijk originele reactie

2 reacties

Wordt er nog gereageerd? of is iedereen al naar huis na 17:30?
Badge +8
Hallo,

Mijn nummerbehoud is nu 8x afgewezen.
De laatste keer met reden 'Overig"??

Nu wil/eis ik dat dit zsm opgelost wordt!
Ik heb nu al meer dan 10x naar Vodafone gebeld en 5x naar Simyo,
Ondertussen lopen de belkosten dus hoog op terwijl dit niet nodig is!

Ik ben nu al langer dan 2,5 week onbereikbaar wat voor mijn werk erg onhandig is!

Ik hoop graag zsm contact/bericht terug te krijgen!

Liefst wil ik iemand telefonisch spreken!

Dus het komt er op neer dat ik er helemaal klaar mee ben!
Ik wil het gewoon opgelost hebben.


Hoi Billy,

Ik wil je graag helpen met je nummerbehoud, maar ik heb nog wel wat vragen. Op onze facebook en in je aanvraag geef je aan dat het nummer bij Vodafone prepaid is. Ben je daar zeker van? Want in je eigen bericht geef je aan dat je abonnement is afgelopen. Hebben ze je aansluiting omgezet naar een prepaid? Nu wordt er afgewezen omdat je nummer niet van Vodafone Prepaid zou zijn. Heb je een nieuwe simkaart gekregen van Vodafone voor die prepaid-omzetting? Dan hebben we dat simkaartnummer nodig. Ook moet het dan bij Vodafone goed in het systeem staan.

Kun je mij in privébericht het telefoonnummer en het simkaartnummer (8931440300 + 9 cijfers) nog één keer sturen? Ik heb ze hier wel, maar om het zeker te weten, dat er niet toevallig in het telefoonnummer een typfout zit. Dan komt het simkaartnummer namelijk ook niet overeen.

Als je mij even die antwoorden en gegevens stuurt in een privébericht, ga ik ervoor zorgen dat het goed komt.

Groetjes,
Charlene

Reageer