.

Beantwoord

Kan ik nummerbehoud nog annuleren?

  • 16 November 2013
  • 7 reacties
  • 783 Bekeken

Hallo,

Ik heb een nieuwe telefoon besteld en tegelijkertijd een nieuwe simkaart met nummerbehoud.
Nu blijkt mijn nieuwe telefoon kapot te zijn en moet ik dus weer de oude gebruiken, totdat de ik de nieuwe binnen heb.
Maar als ik nu mijn whatsapp veriefiëren, blijkt dat het niet mogelijk is om weer op een andere mobiel met dit nummer whatsapp te installeren:
met andere woorden: met dit nummer kan ik nooit meer whatsapp gebruiken.
Is het mogelijk om alsnog een ander nummer te krijgen?

Groetjes Stefan
icon

Beste antwoord door Charlene 19 November 2013, 11:04

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi Stefan Milder, welkom op het Simyo forum!

Als ik het goed begrijp heb je nu twee simkaarten en een oude telefoon? Het overzetten van je nummer was helaas niet meer tegen te houden, dat stond voor vandaag gepland. Dit betekent dat je oude simkaart het vanaf vandaag niet meer werkt.
Als je nieuwe simkaart hetzelfde formaat is als je oude, zou je met je nieuwe simkaart volgens mij gewoon je oude telefoon moeten kunnen gebruiken.
Dat dit gisteren niet lukte, kan komen omdat er een tijdelijk ander nummer actief was op je nieuwe simkaart. Kun je me laten weten of het nu wel lukt?

Als je lang moet wachten op je nieuwe telefoon en je simkaart heeft een ander formaat, zou je een vervangende simkaart kunnen bestellen op Mijn Simyo (kost €5). Je moet dan alleen wel later wéér een vervangende simkaart bestellen.
Hallo,

Bedankt voor de snelle reactie. Maar de simkaart zelf is niet het probleem.
Het probleem is juist dat, omdat ik whatsapp al op verschillende mobielen heb geinstalleerd, het nou niet meer werkt op mijn oude mobiel.
Op internet staat dat dat komt doordat ik tevaak van mobiel geswitch heb en dus met mijn huidige nummer geen whatsapp meer kan gebruiken.
Mijn vraag is dus: kan ik alsnog een nieuw nummer krijgen, om met dit nieuwe nummer whatsapp te kunnen gebruiken?

Groetjes
Badge +8
Hallo,

Bedankt voor de snelle reactie. Maar de simkaart zelf is niet het probleem.
Het probleem is juist dat, omdat ik whatsapp al op verschillende mobielen heb geinstalleerd, het nou niet meer werkt op mijn oude mobiel.
Op internet staat dat dat komt doordat ik tevaak van mobiel geswitch heb en dus met mijn huidige nummer geen whatsapp meer kan gebruiken.
Mijn vraag is dus: kan ik alsnog een nieuw nummer krijgen, om met dit nieuwe nummer whatsapp te kunnen gebruiken?

Groetjes


Hoi Stefan Milder,

Weet je zeker dat dat niet anders op te lossen is met Whatsapp? Kun je niet wat van die andere apparaten afmelden, of is het misschien tijdelijk, die blokkade? Je nummer is dus helaas al overgezet. Een nieuw nummer kunnen we wel aanvragen, maar dat kost je dan €5.
Ik lees hier dat je Whatsapp kunt mailen hierover. En dat ze het dan per geval bekijken. Misschien is dat toch een makkelijker oplossing.
Laat je het even weten wat ze zeggen?

Groetjes, Charlene
Ik zal ze gelijk mailen, ik laat hun reactie weten!
Reputatie 5
Badge +11
Ik zal ze gelijk mailen, ik laat hun reactie weten!

We zijn erg benieuwd!
Hallo,

Het probleem is helemaal opgelost, zonder te mailen.
Het lag blijkbaar aan het toestel zelf.
Toch heel erg bedankt!

Groetjes Stefan
Badge +6
Hallo,

Het probleem is helemaal opgelost, zonder te mailen.
Het lag blijkbaar aan het toestel zelf.
Toch heel erg bedankt!

Groetjes Stefan


Hoi Stefan Milder,

Fijn om te lezen dat het probleem is opgelost. Bedankt voor je terugkoppeling.

Reageer