.

Beantwoord

Kan ik mijn nummer alleen voor Whatsapp behouden?

  • 23 August 2017
  • 1 reactie
  • 448 Bekeken

Ik heb mijn abbonement bij Simyo opgezegd, omdat ik naar het buitenland ben verhuisd. Ik zou alleen graag mijn Nederlandse nummer voor Wattsapp houden. Is dit mogelijk?
icon

Beste antwoord door Caspar 24 August 2017, 09:44

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +9
Hoi Godl,

Welkom op 't forum :)

Helemaal begrijpelijk dat jij je abonnement hebt opgezegd omdat je naar het buitenland bent verhuisd. Je kan je nummer houden voor WhatsApp door je nummer over te zetten op Simyo Prepaid. Dan hoef je geen maandelijks bedrag te betalen, maar kan je wel WhatsApp gebruiken met je nummer.

Voor het overzetten van een Sim Only naar een Simyo Prepaid, zal je een nieuwe Prepaid kaart moeten bestellen op www.simyo.nl. Daar zal je nummerbehoud op moeten aanvragen. De simkaart kan overigens wel alleen naar een Nederlands adres verstuurd worden. Vergeet niet om de Prepaid simkaart eerst in Nederland te gebruiken, anders werkt deze niet in het buitenland.

Je zult de Prepaid kaart overigens één keer per half jaar moeten gebruiken (uitgaand belletje, sms'je, appje via Simyo internet) om je simkaart actief te houden. Je hoeft dus niet op te waarderen om de zoveel tijd, maar er moet wel verbruik worden gemeten om het half jaar.

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Caspar

Reageer