.

Beantwoord

Hoe kan ik overstappen van Sim Only naar prepaid?

  • 5 February 2018
  • 2 reacties
  • 176 Bekeken

Hallo,

Ik heb nu prepaid.
Ik zit er aan te denken om maandelijks opzegbaar abbo te nemen.
Jammer genoeg alleen met bel minuten en niet alleen data.
Maar als het niet bevalt kan ik het dan na 1 of 2 maanden opzeggen en val ik dan terug in Prepaid of wordt dan mijn gehele nummer opgezegd?
Ik ga er vanuit dat net als prepaid sim only ook in het buitenland het zelfde werkt.

Sibyl
icon

Beste antwoord door Ray 5 February 2018, 09:35

Bekijk originele reactie

2 reacties

Hallo,

Ik heb nu prepaid.Ik zit er aan te denken om maandelijks opzegbaar abbo te nemen.Jammer genoeg alleen met bel minuten en niet alleen data.
Maar als het niet bevalt kan ik het dan na 1 of 2 maanden opzeggen en val ik dan terug in Prepaid of wordt dan mijn gehele nummer opgezegd?
Ik ga er vanuit dat net als prepaid sim only ook in het buitenland het zelfde werkt.

Sibyl


Voor een deel heb je jouw eigen vraag al beantwoord. ;)

Wil je terug naar prepaid, dan vraag je een prepaid pakket aan. Tijdens het invullen van de gegevens vul je jouw nummer in voor nummerbehoud en volgt de verder te nemen stap.

Meer info lees je hier.
Reputatie 6
Badge +5
Hi Sibyl,

Welkom op het Simyo Forum :)

Wat leuk dat je er over na aan het denken bent om een maandelijks opzegbaar abonnement te nemen. Zoals Ray al aangeeft (bedankt voor je reactie!) is het mogelijk om terug over te stappen naar prepaid. Hiervoor zal je een nieuwe bestelling met nummerbehoud moeten plaatsen. Meer informatie is te vinden op deze pagina.

Heb je hier verder nog vragen over?

Groetjes,
Niels

Reageer