.

Beantwoord

heropening abbonement

  • 17 January 2012
  • 1 reactie
  • 689 Bekeken

Badge
Ik heb kort geleden mijn abonnement bij jullie opgezegd omdat ik naar een andere provider ging. Mijn oude nummer staat bij jullie klaar om op 30 januari 2012 geporteerd te worden naar de nieuwe provider. Omdat het bij deze provider zo'n chaos is wil ik mijn nieuwe abonnement nietig laten verklaren en opnieuw bij jullie een abonnement afsluiten. Mijn vraag in deze is kan ik bij het afsluiten van mijn nieuwe abonnement bij jullie weer gebruik maken van mijn oude nummer wat bij jullie nog staat om geporteerd te worden. Ik wil dat nummer namelijk niet kwijt omdat het een mooi nummer is. Nogmaals graag word ik weer klant bij jullie met gebruikmaking van mij oude nummer.
icon

Beste antwoord door Alex 18 January 2012, 11:38

Bekijk originele reactie

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum mavical,

Als je het abonnement nog niet via je persoonlijke pagina hebt opgezegd, hoef je enkel contact op te nemen met de provider waarbij je nummerbehoud hebt aangevraagd. Vervolgens kan je vragen of je de abonnements aanvraag en nummerbehoud aanvraag kunt annuleren. Als je je abonnement wel via je persoonlijk pagina hebt opgezegd, is het helaas niet meer mogelijk om de opzegging te annuleren.

Groetjes,

Alex