.

Beantwoord

Annulering nummerportering mislukt

  • 14 June 2014
  • 2 reacties
  • 356 Bekeken

Eind mei jl. heb ik een prepaid-kaart met nummerbehoud bij Simyo aangevraagd. Toen al snel bleek dat ik een makkelijk tijdelijk nummer kreeg heb ik de klantenservice snel gevraagd of het nummerbehoud nog geannuleerd kon worden. Binnen een dag kreeg ik bericht dat ze hadden begrepen dat ik de nummerportering wilde annuleren. De portering zou door Simyo worden geannuleerd en de bundels van m'n nieuwe nummer zouden ingaan en ik kon direkt gebruik gaan maken van m'n nieuwe simkaart. Zeven dagen later bleek de portering alsnog te zijn uitgevoerd. Klantenservice gebeld en uiteindelijk het antwoord gekregen dat het de schuld is van Hi. De enige manier om het terug te draaien is dat ik een backportering aan moest vragen bij Hi. Hi zegt geen tijd te hebben om de vraag te beantwoorden en laat nu al een week op zich wachten. Intussen staat het oude Hi-nummer nog steeds op m'n Simkaart maar heb ik volgens Mijn Simyo het nieuwe nummer. Daar moet ik dus ook mee inloggen. Op jullie site staat ook dat jullie een nummerportering pas vijf dagen na het versturen van de nieuwe Simkaart aanvragen. Hoe kan dit dan gebeuren en hoe krijg ik weer één en hetzelfde nummer op zowel m'n Simkaart als op Mijn Simyo? Is het ook op te lossen door gewoon een nieuwe nummerportering aan te vragen?
icon

Beste antwoord door Alex 16 June 2014, 15:53

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum rinvis,

Vervelend dat je hier nu tegen aan loopt. Kan me voorstellen dat je je een ander begin bij Simyo had voorgesteld. Helaas zijn we inderdaad afhankelijk van je vorige provider om je verzoek in orde te maken. Ik heb zojuist een email gestuurd met de vraag of we jouw gegevens zo kunnen instellen zodat je gewoon met je te behouden telefoonnummer kunt inloggen. Dus het telefoonnummer welke eindigt op '004'. De oplossing ligt nu dus in handen van ons 🙂.

Want je belt daar immers ook gewoon mee. Zodra het is opgelost, laat ik het weten. Excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Alex
Reputatie 5
Badge +10
Hoi rinvis,

Ik heb zojuist terugkoppeling gekregen van de technische dienst. Je zou nu ook moeten kunnen inloggen met het te behouden telefoonnummer. Kan je laten weten of het is gelukt?

Groetjes,

Alex

Reageer