1. Bij de aanvraag van de Simyo abo heb ik aangegeven nummerbehoud te willen en daarbij alle gegevens, inclusief Simkaart nummer doorgegeven.
2. Er is door Simyo een aanvraag gedaan die daarna geweigerd is omdat er geen Simkaart nummer was gegeven (een leeg Simkaart nummer?! bugje soms), met als gevolg: Telefoonnummer en simkaartnummer komen niet overeen volgens vorige provider
3. Heb mijn Simyo kaart binnengekregen en geactiveerd, krijg de melding dat de nummerbehoud aanvraag was geweigerd en voer dan mijn Simkaart nummer in. Krijg dan een foutmelding en dat ik het later opnieuw moet proberen. Aantal keren geprobeert maar lost helaas niets op...
4. Dan maar gebeld met de klantenservice en het gehele Simkaart nummer doorgegeven. Aangegeven dat het om een T-Mobile Zakelijk account gaat dus 3 maanden opzegtermijn heeft
5. Vandaag dus weer een afwijzing: Gewenste overstapdatum niet mogelijk volgens huidige provider. Geen idee welke datum is meegegaan, nergens terug te vinden.
6. Weer naar mijn Simyo, proberen de "Gewenste overstapdatum" te veranderen maar dan kan ik maar 2 maanden vooruit kiezen en niet verder (27 oktober dus)...
7. Weer gebeld en de ingangsdatum voor de zekerheid maar op 2 december 2015 gezet, zit ik waarschijnlijk een dag zonder telefoon... hoop dat het nu wel lukt
Ben ik nou de 1e klant die van T-mobile Zakelijk naar Simyo gaat of is de site te nieuw dat het nogal wat bugs bevat?!
Het moet toch bekend zijn hoe de aanvraag procedure is voor de paar providers die in NL zijn? Waarom dit niet meteen in te bouwen in de site, kan het nooit fout gaan, hoeven klanten ook niet te gaan bellen naar hun vorige en nieuwe provider!
Dit moet toch makkelijker kunnen want zo schiet het niet op!!
Beste antwoord door Ernst
Bekijk originele reactie