.

Beantwoord

Waarom werkt mijn pukcode niet?

  • 9 April 2019
  • 2 reacties
  • 293 Bekeken

Goedemiddag,
mijn simkaart werkt niet meer.
hij pakt mijn pukcode niet.
ook niet mijn pincode.
ben alleen te bereiken op: XXX@gmail.com

ik denk dat ik een nieuwe simkaart nodig heb.
zit nu behoorlijk in de stress al sinds gisteren. niet een meer bereikbaar. kan nog maar 4x mijn pukcode invoeren wat dus niet lukt

groet jeroen
icon

Beste antwoord door Kevin 10 April 2019, 12:12

Bekijk originele reactie

2 reacties

Haal even al je privé gegevens weg. Dit kan tot een uur na plaatsen van je bericht. Is namelijk een openbaar forum en daarom niet toegestaan.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Joreon7124,

Zoals Ray al heeft aangegeven is het op dit forum niet toegestaan om privégegevens te delen. Sowieso zou ik je willen adviseren om je pin- en pukcode nooit te delen.

Ik heb je aansluiting er even bij gepakt en ik zie dat je ondertussen al contact gehad hebt met mijn collega. Mocht je ooit nog op zoek zijn naar je pukcode dan kun je deze altijd terugvinden op Mijn Simyo > instellingen > simkaart > pukcode > pukcode tonen.

Laat het ons vooral even weten als je nog vragen hebt!

Groetjes,

Kevin

Reageer