Beste antwoord door Jihane
Bekijk originele reactieWaarom komen de cijfers op de App niet overeen met elkaar?
Kan iemand dit uitleggen? Het verbruik in de app sluit bij mij nooit aan met de specificatie.
Hoi Joop,
Welkom op het Simyo Forum!
Ik snap dat je het verwarrend vindt dat je hier zien staan dat je 17 MB's buiten de bundel hebt geïnternet. In het systeem zie ik terug dat het inderdaad gaat om 5,4 MB en dat je € 0,81 aan buitenbundelkosten gemaakt hebt. Niet meer! Er is in elk geval geen sprake van 'spookverbruik' 😉 Je betaalt heus niet voor meer, en je bundels zien er verder prima uit.
Ik kan de oorzaak niet vinden van dat er nu 17 staat daar, maar laten we dit samen in de gaten houden. Je gaf aan dat het 'nooit' goed staat. Heb je hier ook andere voorbeelden van? Dan kan ik dit voor je gaan onderzoeken.
Laat je het me weten?
Groetjes,
Jihane
Welkom op het Simyo Forum!
Ik snap dat je het verwarrend vindt dat je hier zien staan dat je 17 MB's buiten de bundel hebt geïnternet. In het systeem zie ik terug dat het inderdaad gaat om 5,4 MB en dat je € 0,81 aan buitenbundelkosten gemaakt hebt. Niet meer! Er is in elk geval geen sprake van 'spookverbruik' 😉 Je betaalt heus niet voor meer, en je bundels zien er verder prima uit.
Ik kan de oorzaak niet vinden van dat er nu 17 staat daar, maar laten we dit samen in de gaten houden. Je gaf aan dat het 'nooit' goed staat. Heb je hier ook andere voorbeelden van? Dan kan ik dit voor je gaan onderzoeken.
Laat je het me weten?
Groetjes,
Jihane
Hoi Joop,
Haha, zie ik nou goed dat je telefoon veel meer MB's registreert dan Mijn Simyo? 😉 Dat komt omdat je op je iPhone steeds moet verversen wat de periode is waarin hij het bij elkaar optelt. Je kunt dat helemaal onderin doen - dan kun je die gegevens resetten. Mijn Simyo gaat alleen maar over één maand. Dat verklaart dat verschil!
Is dat helder zo?
Groetjes,
Jihane
Haha, zie ik nou goed dat je telefoon veel meer MB's registreert dan Mijn Simyo? 😉 Dat komt omdat je op je iPhone steeds moet verversen wat de periode is waarin hij het bij elkaar optelt. Je kunt dat helemaal onderin doen - dan kun je die gegevens resetten. Mijn Simyo gaat alleen maar over één maand. Dat verklaart dat verschil!
Is dat helder zo?
Groetjes,
Jihane
Hoewel de MB's af en toe niet helemaal optellen en "buiten de bundel" geraakt zijn zie ik ze (enkele spook mb's) op de factuur niet terug. Toppie! Bedankt voor het antwoorden!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.