Beantwoord

Waarom kan ik niet inloggen? (Engels)

HI there,
I am trying to log in via web but cannot. Same error appears (code 2.2)

If I try to have my password reset I get the same error so I am stuck

Please let me know how to solve this

Thanks
icon

Beste antwoord door Jihane 8 June 2017, 16:36

Bekijk originele reactie

16 reacties

Hi,

It was an problem with the site. I reported it to Simyo at Twitter. The fact you and me post our message here tells it's working again.
Thanks for answering. Indeed I could log in and now it's fixed

Thanks
The fact you and me post our message here tells it's working again.It's a bit ironic you can report login problems through the forum or Twitter, but you wouldn't be able to login to the forum anyway https://twitter.com/Jeroen_vdBurg/status/871594051052724224
The error page said that you can check the forum or twitter if the problem already was reported. People can visit and read messages at the forum without login in. :)

Check the text on the pic you uploaded to twitter 😉
People can visit and read messages at the forum without login in. :)But there would be nothing new to read since nobody else would be able to login and post messages
That's where you're wrong. An employee reported on Twitter that there was a problem that was solved. He/she said try to login, it should be working, if it doesn't please let know.
That's where you're wrong. An employee reported on Twitter that there was a problem that was solved. He/she said try to login, it should be working, if it doesn't please let know.I mean, during the outage. Not right now
It was reported by an employee yesterday that the problem was solved. After that information you could log in on mijn simyo as wel on Simyo forum.
So, not today reported; not right now....

The problem is past tense. ..:)
That's exactly what I'm saying

Ik heb het idee dat je mijn engels niet begrijpt. Als er niet ingelogd kan worden tijdens een storing kan er in die tijd dus ook niet ingelogd worden op het forum om iets nieuws te posten

Terwijl de foutmeldingspagina wel zegt dat je op het forum of Twitter moet kijken, dat is wat ik bedoel met ironisch
De foutmeldingspagina geeft aan dat je op het forum of op Twitter kan kijken of er reeds iets bekend is.

Er staat niet dat je moet inloggen op het forum.

Maar goed, het ging erom dat er een korte storing was die is opgelost.
En je noemde het een beetje ironisch.
Volgens mij is de discussie hier pedantisch aan het worden

Ik kan alleen uit eigen ervaring zeggen dat er tijdens de storing er nog niets op dit subforum gemeld was, ik dit dus ook niet zelf kon melden vanwege het inlogprobleem en het daarom maar op Twitter gedaan heb
Hé hier gaat wat mis.

Kijk op ons Forum of Twitter of dit probleem al gemeld is.

Er staat ook alleen Kijk

Er staat niet dat je het dan eventueel alsnog kan melden. Nee, want dat gaat niet als je niet kan inloggen..

Dus ik snap de ironie niet zo.. 🙂
Mja, dan maar niet ironisch
Om uit te sluiten dat het alleen bij jou zou spelen, het kan gebeuren dat verwijderen van cookies en cache (browser) voldoende is, andere browser... staat er kijk of er een melding is op het forum en op Twitter.
Maar laten we wel wezen, dit is peanuts....pinda's. 🆒 kijk naar wat er gebeurt om je heen...in Nederland in de wereld..Manchester, Londen...Brussel en...gewoon te triest voor woorden.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Marcovalsecchi,

Welcome to the Simyo Forum!

I'm sorry you couldn't log in for a while. Ray is right - there was a brief issue with the login-function. I'm glad it's all working again. Thank you for updating us all about this.

I'll continue in Dutch, to address the other messages left by other users. Will you let me know if you have any other questions?

@ Sgpng, Ray en Friesian: Haha, ik moest glimlachen om deze discussie. Er staat dat je naar het Forum kunt kijken omdat het daar geplaatst kan worden als de issue opgelost is. Je hoeft niet in te loggen om op het Forum te kunnen. Hou er ook rekening mee dat moderators wél posts kunnen plaatsen, zelfs als er een issue is met het inloggen. Het is dus een goede manier om up-to-date te blijven. Ik hoop dat het hiermee helder is 🙂 Dank voor het meedenken!

Groetjes,
Jihane

Reageer