.

Beantwoord

Waarom kan ik geen Internetbundel activeren?

  • 28 September 2014
  • 2 reacties
  • 331 Bekeken

sinds twee maanden een smartphone aangeschaft. dan wil je natuurlijk ook je bundel aanpassen op je simonly abonnement. en dat gaat dus niet via de website en mysimyo account. bij de daarvoor bestemde mogelijkheid wordt er een internal error van de site  gemeld. ik kan daar dus niet doorheen komen. daarover inmiddels drie maal een mail verstuurd naar de klantservice en eenmaal een 1200 contact gehad. maar niets teruggehoord en geen spat verder gekomen. nu betaal ik me blauw aan een regulier internet gebruik. inmiddels al twee maal mijn bellimiet overschreden van € 75.00. Simyo waar blijf je met je service. ik geef het nog een kans maar als het niets wordt ben ik snel weg.
icon

Beste antwoord door Kim 29 September 2014, 14:28

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Probeer het eens met een andere browser.
Badge +6
Hoi mafemke, welkom op het forum van Simyo!

Ik zie dat je een oud Lowcall klant bent, daardoor is het bij je huidige aansluiting niet mogelijk om een Internetbundel aan te schaffen.
Je kan alleen op Mijn Simyo de optie "Internet op je mobiel / MMS) uit of aan zetten. Dit is de optie die het voor je simkaart mogelijk maakt om verbinding te maken met mobiel internet.

Als je met een Lowcall aansluiting gebruik maakt van mobiel internet, dan betaal je € 0,10 per 100kB, oftewel €1 per MB.

Als je graag gebruik wil maken van onze huidige Sim Only's, dan raad ik je aan hier een bestelling te plaatsen met behoud van je huidige 06-nummer.
Als je ons een seintje geeft, wanneer je de bestelling hebt geplaatst, dan zullen we natuurlijk de aansluitkosten à €14,99 voor je crediteren :)

Ik vind het erg vervelend dat je niets hebt teruggehoord op de e-mails die je hierover hebt gestuurd. Nu heb ik even gezocht op je e-mailadres, maar kan ook geen e-mails van je terug vinden 😕 Naar welk e-mailadres heb je gemaild? [email]Klantenservice@simyo.nl[/email]?

Ik hoor graag van je of ik hiermee voor wat meer opheldering heb weten te zorgen!

@Scotsman, dankjewel voor het meedenken!

Reageer