.

Beantwoord

Tot wanneer kan ik mijn bundels aanpassen?

  • 15 February 2018
  • 5 reacties
  • 141 Bekeken

Hallo,
Voor de hoeveelste dien ik mijn bundel uiterlijk aan te passen als ik.wil.dat deze de volgende maand ingaat?

Mvg
Janneke
icon

Beste antwoord door Ray 15 February 2018, 17:37

Bekijk originele reactie

5 reacties

Dat kan tot en met de laatste dag van de huidige maand. In het verleden moet dat ruimer van te voren maar nu kan het dus op de laatste dag van de maand nog.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Janneke,

Welkom op het Simyo Forum!

Goed dat je dat even navraagt! Ray heeft het correcte antwoord al gegeven: je kunt je bundels wijzigen tot en met de laatste dag van de huidige maand. Wil je dat je bundels voor 1 maart veranderd zijn? Dan kun je t/m 28 februari de aanpassing doorvoeren.

Heb je hier nog vragen over?

@ Ray, dank voor je antwoord!

Groetjes,
Jihane
Dankjew allebei!

Nog een tweede vraag, deze naand heb ik 1000,mb extra gehad. Nu zie ik dit niet terug in mijn normale verbruiksoverzicht, wel via de link in desbetreffende mail. Hoe weet ik nu dat ik niet xtra hoef te betalen als ik over mijn normale verbruik heen ga?

Mvg
Janneke
Voor welke gelegenheid was / is deze 1000MB? Is dat voor de Simyaardag? Op welke datum heb je deze mail ontvangen?
Reputatie 6
Badge +5
Hi Janneke81,

Ik zie dat je 1000 MB hebt ontvangen vanwege je Simyaardag, gefeliciteerd nog! Deze bundel is tot en met de laatste dag van februari te gebruiken. De bundel gaat pas 'echt' in als je huidige internetbundel op is. Maak je dus geen zorgen, dit komt allemaal in orde! Heb je hier verder nog vragen over?

Bedankt voor je reactie, Ray :)

Groetjes,
Niels

Reageer