.

Beantwoord

Klachtenformulier / ticket afhandeling

  • 9 November 2012
  • 4 reacties
  • 354 Bekeken

Badge
Ik heb een tweetal klachten ingediend via het klachten formulier. En de eerste werd zomaar als afgehandeld gemarkeerd zonder dat ik antwoord had gekregen op mn vraag. En bij mn 2e klacht werd maar zeer sumier geantwoord én wederom de ticket zomaar gesloten.

Waar zijn jullie mee bezig? Lekker snel overal doorheen werken zonder enige oog voor kwaliteit? Hopen dat problemen vanzelf weggaan? Enige wat je dan krijgt is dat mensen jullie meer gaan bestoken met vragen. 
icon

Beste antwoord door Arie 12 November 2012, 15:19

Bekijk originele reactie

4 reacties

Badge +2
Beste seweso,

Onze excuses dat je geen reactie op je op je mail hebt ontvangen. Wij hebben je mail teruggevonden. Je zal vandaag een reactie op je mail ontvangen. Nogmaals onze excuses.

Groetjes,

Arie
Ik heb vanavond gebeld naar julie om te vragen over een specificatie van de laats gebelde nummers die ik graag per email wilde ontvangen. Dit was allemaal niet mogelijk om dat via email te krijgen, dit vind ik ontzettend raar. ik moet ten aller tijden aan mijn provider een specificatie kunnen vragen over die nummers. ik betaal iedere maand netjes de rekeningen, het is mijn eigen rekening en dan kan ik niet eens zelf dat opvragen, omdat het zogenaamd niet kan, terwijl meneer wel doodleuk aan de telefoon verteld dat hij het voor zijn neus heeft staan welke nummers er gebeld zijn. daar kan die dan naar mijn mening ook even kopieren plakken in de mail naar mijn sturen!!!!!!!!! erg boos ben ik hierover.
Je reageert in een 4 jaar oude topic die niks te maken heeft met het onderwerp. Het is beter om een eigen topic te starten de volgende keer. Een moderator zal dit nu voor jou regelen.

Dan een reactie op je vraag;

Specificaties van door jouw gebelde nummer vind je op je facturen, of als deze er nog niet is in het verbruiksoverzicht. Voor beide kun je inloggen op je MijnSimyo.

Om inzicht te krijgen in de specificaties van je facturen dien je deze als .pfd te downloaden.

Om je uitgaand gebelde nummers te bekijken van de huidige maand ga je naar je MijnSimyo en klik je op verbruik van je bel/sms bundel. Daar klik je op de staafdiagram van de bewuste dag en voila.. 🙂
Reputatie 7
Badge +10
Hi Esmay,

Welkom op het Simyo Forum!

Het is niet meer dan logisch dat je een specificatie wilt zien van je verbruik. Je kunt dat altijd inzien van de huidige maand door in te loggen op Mijn Simyo en dan te klikken op Verbruik. Zoals Ray uitlegt kun je dan klikken op de staafdiagram en dan zie je alles keurig onder elkaar staan.

Wil je je specificatie van een maand die in het verleden ligt? Dat kan ook! Dan log je in op Mijn Simyo en klik je op 'Facturen'. Daar download je de factuur van de maand die je wilt hebben. Op je factuur vind je namelijk ook een uitgebreide specificatie van al je gebelde en ge-sms'te nummers. En natuurlijk van je internetverbruik. Je facturen van de afgelopen 12 maanden kun je terugvinden op Mijn Simyo. De facturen van langer geleden kun je opvragen via alle klantenservice-kanalen. Dan worden de facturen die je wilt hebben, naar je toegestuurd in een e-mail.

Sorry voor het feit dat mijn collega je hier niet eerder op wees! Kom je er zo uit?

@ Ray, dank voor je reactie!

Groetjes,
Jihane

Reageer