.

Beantwoord

Hoe verwijder ik de melding dat ik oude bundels heb?


Badge
Hoi Simyo,

Ik krijg telkens bij inloggen de melding dat ik een oude bundel heb.
Kijk dat het 1 keer wordt vermeld ok, maar waarom telkens opnieuw? Ik ben tevreden met m'n bundel.

Mvg
icon

Beste antwoord door Jihane 24 July 2017, 16:39

Bekijk originele reactie

11 reacties

Misschien is je oude bundel aangepast wel hetzelfde alleen goedkoper?

Die melding blijft inderdaad maar verplicht je tot niks. Simyo mag het niet zomaar aanpassen maar moet je er wel op attenderen.
Badge
Lijkt me hoogst onwaarschijnlijk 😂
Reputatie 7
Badge +6
Verklaar je nader , kunnen wij misschien ook lachen
Badge
Bijvoorbeeld Ik heb 200mb internet, dat is nu minimaal 1000mb.

Nee ik ben heel tevreden met m'n bundel zoals het nu is! 👍
Daarom schreef ik ook misschien.. 😉
Reputatie 7
Badge +10
Hi Maximus,

Ha, ik snap dat je het vervelend vindt dat die melding blijft verschijnen. Dat komt omdat er geen optie bestaat om de melding helemaal te laten verdwijnen. Hoe zou je dat liever zien? Zou je liever willen dat er een knopje bij zat met de tekst "Klik hier om deze melding niet meer weer te geven"? Of heb je een ander idee om 'm te laten verdwijnen? 🙂 Dan hang ik je idee op onze 'Wall of Change' - dat is de wand waar alle suggesties en ideeën op komen te hangen, zodat ze behandeld kunnen worden door de afdelingen die erover gaan. Niet alles wordt uitgevoerd natuurlijk, maar er wordt altijd gekeken naar de mogelijkheden.

Laat je het me weten? Ik wil dat je met een goed gevoel de App opent! 🙂 Je hoeft je bundels zeker niet te veranderen als je dat niet wilt.

@ Ray en Ron H, dank voor het meedenken!

Groetjes,
Jihane
Helemaal met je eens Maximus! Ik heb hier per mail beklag over gedaan maar nog geen reactie ontvangen. Het is zeer vervelend dat het elke keer in je scherm verschijnt. Ik kijk namelijk regelmatig hoeveel MB er nog op staat. Graag deze melding na 1 x niet meer tonen!

Groet Mirjam
Reputatie 7
Badge +10
Hi Mirjam,

Ik kan me dat goed voorstellen! Ik zie inderdaad dat jij een e-mail hebt gestuurd waarin je aangaf dat je dit niet fijn vond. Mijn collega heeft op 25 juli een reactie teruggestuurd. Kun je die vinden?

Ook aan jou wil ik vragen hoe je dit liever zou zien. Wil je bijvoorbeeld de optie om de melding voor eeuwig te laten verdwijnen?

Groetjes,
Jihane
Ik heb hetzelfde probleem elke keer als ik de app open krijg ik wil die melding. Zou graag een knop willen waarop staat dit bericht niet meer weergeven.

MvG, Joey
Hallo Jihane, ik heb inderdaad een reactie ontvangen en daar ook weer op gereageerd. Ik kan er weinig mee aangezien het probleem blijft. Ik heb de laatste versie van Simyo gedownload. Helaas is er geen mogelijkheid tot uitzetten van de melding. Ik zou graag een knop willen om de melding uit te zetten. Ik kan me overigens niet voorstellen dat er klanten zijn die het wel op prijs stellen om elke keer dezelfde melding te zien.... Ik hoop dat het snel in orde komt.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi joeybergie en Toff

Ik snap heel goed dat jullie een knop willen om de melding uit te zetten. We zijn op de hoogte van het probleem en gaan ermee aan de slag! In ieder geval heel erg bedankt voor de feedback en ik hoop dat je bij de volgende update een knop kan terugvinden om de melding uit te zetten!

Groetjes,
Caspar

Reageer