.

Beantwoord

Hoe kan ik internet hebben gebruikt terwijl de optie 'internet op je mobiel in Nederland' uit heeft gestaan?

  • 1 November 2016
  • 2 reacties
  • 141 Bekeken

Ik heb al jaren een prepaid kaart zonder internet ik maak alleen gebruik van wifi nu krijg ik vandaag een mail van simyo dat ik internet verbruikt zonder internetbundel.
Internet op mobiel in nederland staat altijd uit maar nu zonder dat ik op mijn simyo geweest ben stond deze aan.
Het verbruik was 94 kb en er is € 0,01 inrekening gebracht.
Hoe kan dit is dit een of andere actie van simyo zelf?
icon

Beste antwoord door Ilias 2 November 2016, 13:24

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Bij simyo is het zelfs mogelijk om bij prepaid internet te gebruiken dit is voor veel mensen inclusief mij erg fijn.
Als je dit niet wilt echter kan je het uit zetten op Simyo:
Mijn Simyo>Instellingen>netwerkinstellingen
Internet op je mobiel in Nederland
zet dat uit.
Dan kan je niet meer internet gebruiken.
Toch dacht ik dat dit automatisch uit stond dat was namelijk bij mij wel het geval.

Groet Paul.
Reputatie 3
Badge +5
Hoi Janzand,

Welkom op 't Simyo Forum!

Wat vervelend dat je internetverbruik hebt gehad zonder dat je hiervan op de hoogte was! Gelukkig valt het qua kosten enorm mee!

Ik zie in de instellingen van je aansluiting dat de optie 'Internet op je mobiel in Nederland' aan heeft gestaan. Deze staat namelijk vanaf het begin al standaard aan. Hierover waarschuwen we je in de welkomsmail. Dit betekent dat het mogelijk was om vanuit je toestel verbinding te maken met het netwerk voor internet. Dit kan bijvoorbeeld gebeuren als het signaal van de wifi net iets te zwak is of als deze helemaal uitvalt.

Ik zie dat je de optie in Mijn Simyo al hebt uitgeschakeld. Dat is goed! Dit kan dus niet meer voorkomen.

Als je nog vragen hebt hierover, hoor ik het graag!

@PaulH, enorm bedankt!

Groetjes,
Ilias

Reageer