.

Beantwoord

Zou het niet mogelijk zijn om in Mijn Simyo (app) bij datum laatst bijgewerkt ook internet gebruik mee te nemen?

  • 8 August 2019
  • 9 reacties
  • 541 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Bij het overzicht, prepaid, op mijn simyo, staat laatst gemeten verbruik de datum van bellen en sms. Waarom wordt internet gebruik hierbij niet meegenomen?

https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/hoelang-is-mijn-beltegoed-geldig-prepaid-243?c=81

Je simkaart houd je actief door minimaal één keer per half jaar tenminste één van onderstaande acties uit te voeren:

  • Verbinding te maken met mobiel internet.
Kan internet gebruik ook worden meegenomen bij datum laatst gewijzigd?
icon

Beste antwoord door Daisy 9 August 2019, 11:59

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Friesian,

Deze optie is er ook. Ik ben even op zoek gegaan naar een prepaid test-account. Het zou dus weergegeven moeten worden zoals hieronder. Je hoort dus onder het beltegoed én onder de bundel het laatste internetverbruik te zien.

Ziet het er bij jou anders uit?

Groetjes,

Kevin

Hoi Kevin.

Overzicht...
Ik heb gisteren nog as-you-go data gebruikt, maar bij de app en mijn simyo wordt 5 mei weergegeven voor bellen en sms als laatste verbruik.
Reputatie 7
Badge +6
Hoi Friesian,

Ik heb even met je meegekeken naar je verbruik, het klopt inderdaad je voor het laatst hebt gebeld/ge'smst op 5 mei. Het dataverbruik van gisteren zie ik ook terug, dit zou jij dan ook terug moeten zien onder het tabje "verbruik". Maar je ziet dit inderdaad niet terug op je overzichtspagina, dat zou je dan alleen zien wanneer je gebruik maakt van een internetbundel.

Groetjes,
Daisy
Hoi Daisy.

Dat klopt ja, maar dat is juist de kern van de vraag.

As-you-go bellen en sms staat bij het overzicht van prepaid. Zou as-you-go data er ook bij kunnen genomen?
Reputatie 6
Badge +5
Hi Friesian,

Ik weet niet of dit mogelijk is, maar ga het in ieder geval doorgeven :)

Groetjes,
Niels
Beste Simyo.

Vinden jullie het zelf niet erg magertjes dat er geen enkele terugkoppeling is gegeven of er überhaupt een mogelijkheid is m.b.t. mijn vraag??
Reputatie 2
Badge +1
Hi Friesian,

Sorry dat je zo lang niets hebt gehoord!
Niels heeft het wel doorgegeven, maar het is nog niet bekend of we hier iets aan kunnen doen. Zodra we meer weten, brengen we je op de hoogte!

Groetjes, Sarah
Bedankt Sarah.

Dit is al een stuk bevredigender. Ik hoop echt dat het kan.
Reputatie 6
Badge +5
Zoals Sarah zegt, we houden je op de hoogte!

Reageer