Skip to main content
Ik heb een sim only op mijn naam over laten zetten met nummerbehoud naar een prepaid.

Op 2 januari heeft de portering plaatsgevonden. Als ik nu inlog staan daar nog steeds de oude gegevens van de oude simkaart en heb ik nog steeds een sim only. In het toestel zit inmiddels al de nieuwe "prepaid"simkaart en deze werkt normaal. 



Het doel is nu echter dat ik de prepaid gegevens ga wijzigen in de gegevens van mijn zoon, maar als "mijn simyo" verkeerde gegevens publiceert, kan dat niet. Daarna gaat hij er overigens gewoon weer een sim only met nummerbehoud van maken (Maar dan staat alles tenminste op zijn eigen naam en rekening)



Waarom zijn de gegevens nog niet aangepast? Of heeft dit nog tijd nodig?
Ik denk dat dit even tijd nodig heeft a.buitenhuis.

Maar maandag zal een moderator hier op reageren om alles uit te sluiten!

Goed weekend!!!
Hoi a.buitenhuis,



Welkom op ons forum, leuk dat je je vraag hier stelt.



Fijn om te lezen dat je nieuwe simkaart het doet. Het lijkt maar alsof de gegevens incorrect zijn, gelukkig:) Je logt in op je oude Mijn Simyo pagina. Bij je nieuwe aansluiting, heb je ook een nieuw wachtwoord gekregen tijdens de aanvraag. Dit wachtwoord staat in welkomstmail.



Als je dit wachtwoord gebruikt, kom je terecht in je nieuwe Mijn Simyo omgeving.;) Als je deze mail niet meer hebt kun je op 'wachtwoord vergeten' drukken.



Is het gelukt?



@Koorelle, dank voor je hulp. En het klopt dat bijna alles wat tijd nodig heeft, maar soms lost zich iets niet vanzelf op;)




@ En het klopt dat bijna alles wat tijd nodig heeft, maar soms lost zich iets niet vanzelf op;)




Gelukkig zijn jullie daar dan weer!!!!! 😃
Moderators to the rescue 😉

Reageer