.

Beantwoord

Zijn er problemen met de website?


Reputatie 1
Badge
  • Startend Simyaan
  • 15 reacties
Ik probeer al een paar dagen mijn abonnement aan te passen, maar krijg elke keer de 'oeps' pagina. Kan het zijn dat er iets mis is met de website, want dit had ik eerder nooit (op dezelfde computer)?

Groeten,

Hans

P.S. Ik krijg het vinkje bij 'Dit topic betreft een vraag' ook niet aan!
icon

Beste antwoord door Ruud 22 June 2015, 14:06

Bekijk originele reactie

21 reacties

Reputatie 1
Badge
Ik krijg het probleem overigens zowel in Safari als Firefox en op mijn ipad.
Reputatie 1
Badge
Op de Simyo app krijg ik ook problemen. Ik kan mijn bundel dus niet aanpassen. Iemand anders die dit probleem ook heeft?
Badge
Mijn internetbundel is verlopen en wordt opeens niét meer automatisch verlengd. In Mijn Simyo lijkt het of ik gewoon geen internetbundel heb! Komt dit door een storing?
Reputatie 4
Badge +7
Goedemorgen HHU

Er is idd een error 500, soms helpt een andere browser wel eens, of je cache te legen.
Maar ik merk dat beide niet helpen.
Als je haast hebt kan je vanaf 9.00 uur met de klantenservice bellen.
1200 (gratis) vanaf je Simyonummer of 0900 8090 ( € 0,35 per gesprek).

Hoop dat je zo even geholpen bent.

Fijne dag R.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi HHU,

Wat een boel problemen ervaar je op onze website! Dat kan niet helemaal de bedoeling zijn.

We hebben het laten testen door onze IT-afdeling en die ervaren ook dezelfde dingen op jouw persoonlijke pagina. Het is volgens mij echt iets wat er op jouw pagina is, want ik zie nog wel dat de bundelwijzigingen op andere pagina's wel werken. In dit geval wil ik je vragen om mij de gewenste bundels door te geven via een privébericht en een akkoord dat wij dit voor je wijzigen. We zullen dit dan vervolgens voor je wijzigen voor de komende maand.

Daarna gaan we voor je uitzoeken hoe het kan dat je niet zelf je bundels kunt wijzigen en dit voor je oplossen!

P.S. Ik krijg het vinkje bij 'Dit topic betreft een vraag' ook niet aan!

Dit lukt hier wel. Kun je je cache en je cookies verwijderen en het dan nog eens proberen?

Groetjes, Tiury

@Renoster, wil je testen of dit nu bij jou nog het geval is?
Reputatie 4
Badge +7
Goedemorgen Tiury.

Coockies en cache gewist zelfs CCleaner prof er over laten gaan en dit is het resultaat.
Nog niet opgelost.

R
Reputatie 6
Badge +10
Mijn internetbundel is verlopen en wordt opeens niét meer automatisch verlengd. In Mijn Simyo lijkt het of ik gewoon geen internetbundel heb!! Komt dit door een storing?

Hoi Royw, welkom op het Simyo forum 🙂.

Helaas heeft dit betrekking op een andere fout op de pagina. Bij sommige accounts is het automatisch verlengen van de internetbundel uitgeschakeld.

Ik zie dat dit bij jou ook is gebeurd. Wat ik je wil vragen is om weer een internetbundel te kiezen en vervolgens automatisch verlengen weer aan te zetten. Er zijn gelukkig nog geen kosten in rekening gebracht voor internetverbruik. Mochten deze wel van je tegoed af zijn gegaan, hadden we dit uiteraard voor je vergoed 🙂.

Groetjes, Tiury
Reputatie 6
Badge +10
Goedemorgen Tiury.

Coockies en cache gewist zelfs CCleaner prof er over laten gaan en dit is het resultaat.
Nog niet opgelost.

R


Bedankt voor het voorbeeld Renoster. Ik heb ook jouw nummer als voorbeeld doorgestuurd. We gaan er meteen naar kijken, want zo aan het einde van de maand zal jij ook niet de enige zijn die zijn bundels wil wijzigen. Mocht je er haast bij hebben, kun je ook mij doorgeven via een privébericht wat voor bundels je wenst 🙂.

Groetjes, Tiury
Reputatie 4
Badge +7
@Tiury

Mijn bundel laat ik zo als ie is voorlopig. Maar mijn vrouw wil een stapje lager met haar internetbundel, ze gebruikt voornamelijk haar tablet. Maar dat kan allemaal nog voor de 25e van de maand, wacht nog even af.

R
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Renoster,

Maar dat kan allemaal nog voor de 25e van de maand, wacht nog even af.
Klopt helemaal.:)

Diegene die problemen ervaren met het wijzigen van de bundel via Mijn Simyo, hebben jullie dit ook als je het wijzigt via de Simyo app?
Reputatie 4
Badge +7
Wat stom van me, had ik nog helemaal niet aan gedacht. Ja ..... de app werkt normaal.
Reputatie 1
Badge
Ruud,

Ik heb het probleem ook in de app (op Android) , maar zoals Tiury al schreef lijkt er iets mis te zijn met mijn account.

Hans
Reputatie 1
Badge
Tiury,

Ik kan nog een maandje wachten met het wijzigen van de bundel, dus puzzel gerust uit wat het kan zijn. Dan is mijn wijziging een mooie testcase (als ik het nu wijzig kan ik het straks niet meer testen!).

Groeten,

Hans
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Renoster,

Top dat je wel via de Simyo app kan wijzigen. Als je vrouw toch een bundelwijziging wilt, dan kan ze dat via de app doen 🙂 Daarnaast zijn we het natuurlijk verder aan het uitzoeken.

We houden je op de hoogte 😳

Groetjes,
Naomi



Hoi HHU,

Bedankt dat je het doorgeeft. We zijn er nog mee bezig. Als je volgende maand een wijziging wilt doorgeven, dan kan dat gewoon :)

Bedankt voor je geduld 🙂
Reputatie 4
Badge +7
Waarom weet ik niet, maar blijkbaar bestaan er toch wonderen.

De website werkt weer normaal.
(Althans.....bij mij wel).

Ach ja. Soms heb je wel eens een acute aanval van verkoudheid, dat hebben websites ook wel es.
Zal wel aan het weer gelegen hebben.
Nobody is perfect.

Ik neem er nog maar even goed glas wijn op.

Fijn weekend
Reputatie 3
Badge +7
Hoi HHU,

Wij zijn nog flink aan de puzzel:D
Heb jij het ook al op een desktop of laptop geprobeerd?
En is dat ook een Apple?

Ik probeer een gezamenlijke factor te vinden tussen jouw situatie en die van één andere klant.
Gebruik jij je browsers in privémodus? Of de gewone variant?

@Renoster, wat fijn dat het allemaal weer werkt bij jou:D
Reputatie 3
Badge +7
Hoi HHU,

Hierbij even een korte update.
Er is een aanpassing doorgevoerd. We hebben dit getest met de andere klant, daarbij heeft het geholpen:D
Kun jij ook eens testen of het nu lukt om je abonnement aan te passen?
Reputatie 1
Badge
Ruud,

Ik zie nu je berichtjes pas. Het goede nieuws is dat het opgelost lijkt te zijn; ik heb zojuist mijn bundel aan kunnen passen.

Om toch even op jouw vragen terug te komen:
Ik werk op een Mac en heb het getest in Safari en Firefox, beiden in gewone modus. Daarnaast heb ik het op een iPad geprobeerd (laatste iOS, Safari) en op een Android telefoon met de Simyo app.

Ik merk nu wel wat anders....bij de vorige berichtjes op dit forum kreeg ik een mailtje, maar nu niet. Toeval of heeft het er iets mee te maken?
Reputatie 6
Badge +10
Hoi HHU,

Wat fijn om te horen dat het inmiddels is gelukt om je bundel aan te passen 😃! Bedankt voor de aanvullende antwoorden. Dit heb ik ook meteen doorgegeven aan de IT-afdeling.

Het is wel vreemd dat je ineens geen berichtjes meer krijgt van het forum. Je kunt je als het goed is aan en afmelden van een topic. Heb je dit niet perongeluk aangeklikt?

Groetjes, Tiury
Reputatie 1
Badge
Tiury,

Ik krijg weer netjes bericht, dus alles lijkt weer te werken. Even afwachten of de bundel aanpassing goed gaat en dan weet ik het zeker.

Bedankt voor de inzet,

Hans
Reputatie 6
Badge +10
Hoi HHU,

Er staan al twee nieuwe, verse bundels klaar voor je om op 1 juli gebruikt te kunnen worden 🙂. Vanaf aankomende nacht om 0:00 zijn ze te gebruiken!

Groetjes, Tiury

Reageer