Skip to main content
Hi Simyo!



Bekend geval, ik zit nu voor een half jaar in het buitenland, en wil mijn bundel verlagen naar Belbundel 100, geen internet, geen 4g. Het goedkoopste voor 5 euro per maand.

Ik probeerde het 2 weken terug, vorige week, gisteren, vandaag, maar het lukt maar niet, omdat ik telkens de foutmelding krijg dat ik mijn contract moet bevestigen, maar ik kan het nergens in Mijn Simyo vinden. Ik heb jullie al via Facebook gecontacteerd, maar ik kreeg een bericht dat ik het op het forum verder moest behandelen omdat het niet via Facebook kon.



Kunnen jullie me alsjullieblieft helpen?



Ik geef een akkoord om mijn bundel naar Belbundel 100 te wijzigen, zonder internet en andere opties, voor 5 euro per maand, ingaande per 1 oktober.



Op basis van dit topic: https://forum.simyo.nl/mijn-simyo-mijn-simyo-app-63/mijn-bundel-wil-wijzigen-krijg-foutmelding-contract-eerst-bevestigen-dit-29645
Hoi Tom91, welkom op het Simyo forum 🙂.



Wat onhandig dat het je zelf niet lukt om je bundel te wijzigen door deze foutmelding. Omdat je meteen al hebt aangegeven welke bundels je wilt en welke niet meer. Hierdoor kan ik het direct doorgeven aan onze IT-afdeling. Zijn zullen vandaag nog de bundels aanpassen voor oktober. Kan dit niet meer voor oktober, maar pas vanaf november, dan zal ik deze extra kosten handmatig vergoeden op je factuur 🙂. Dit laatste laat ik je weten zodra ze dit hebben uitgevoerd.



Ben je blij met de oplossing?



Groetjes, Tiury
Hey Tiury,



Klinkt super! Bedankt voor je hulp 🙂.

Via de mail of sms?



Groeten, Tom
Hoi Tom91,



Je bundelwijziging is inmiddels gelukt. Helaas is dit wel vanaf november van kracht. Ik zal de bundelkosten die je voor deze maand teveel betaalt corrigeren op je factuur 🙂. Deze verrekening kun je terugvonden op de eerstvolgende factuur die je van ons ontvangt!



Groetjes, Tiury

Reageer