Skip to main content
Na alle horrorverhalen over de Simyo-is-geen-prepaid discussies en de flink uit de hand gelopen internet kosten, was het me duidelijk dat Simyo alleen een goede keus voor mijn dochter zou zijn als ik Internet op mijn.simyo meteen uit zou zetten.

Dus sinds we de kaart hebben besteld en betaald probeer ik dit al uit te zetten, maar ik krijg steeds een "oeps kan niet worden weergegeven" foutmelding...

Enig idee waarom? In andere threads al gelezen dat ik dit nu wel al zou moeten kunnen doen, maar vooralsnog lukt dat niet...



Mvg, r-p
Hoi r-p, welkom op het forum van Simyo!



Heel verstandig dat je de internetoptie al uit wil hebben gezet, voordat de simkaart de telefoon van je dochter in gaat, zo voorkom je inderdaad nare verrassingen.



Ik zie alleen dat het momenteel inderdaad helaas niet mogelijk is voor je om zelf de optie "Internet op je mobiel / MMS" uit te zetten op Mijn Simyo. Onze technische afdeling is aan het onderzoeken wat hiervan de oorzaak is.



Ik heb zojuist de optie voor jullie uitgeschakeld. Mocht je in de tussentijd, voordat het is opgelost, nog een andere wijziging willen doen in de instellingen, laat het dan weten, dan regelen we dat voor je! 🙂

Reageer