Skip to main content
Hallo,



Voor 25 juni heb ik mijn abonnement willen wijzigen van 300 minuten naar 100 minuten. Als ik nu inlog op ' mijn simyo' , dan zie ik dat ik op dit moment bezit over allebei de bundels en dat ik dus ook een hogere prijs moet betalen per maand. Ik denk dat dit een fout is, want ik heb wel een mail gehad dat mijn bundel naar beneden gaat. Hoe zit dit precies?



Alvast bedankt voor de reactie.



Groetjes,

Melanie



http://www2.picturepush.com/photo/a/13448105/img/13448105.png
Hallo,



Voor 25 juni heb ik mijn abonnement willen wijzigen van 300 minuten naar 100 minuten. Als ik nu inlog op ' mijn simyo' , dan zie ik dat ik op dit moment bezit over allebei de bundels en dat ik dus ook een hogere prijs moet betalen per maand. Ik denk dat dit een fout is, want ik heb wel een mail gehad dat mijn bundel naar beneden gaat. Hoe zit dit precies?



Alvast bedankt voor de reactie.



Groetjes,

Melanie







Hoi Melignie,



Welkom op het forum!



Ik heb het even voor je nagekeken. Vanaf 1-7-2013 heb jij een Simyo 100. Die wijziging is goed doorgekomen. Als jij iets anders ziet, dan wordt dat fout weergegeven, dat zal ik doorgeven hier.

Met je sms onbeperkt bundel en je Internetbundel 500 erbij, kom je op €15,50 abonnementskosten voor de maand juli.



Is het zo wat duidelijker?



Groetjes,

Charlene
Bedankt voor je reactie.

Dan is de wijziging inderdaad goed gegaan,

maar zoals je kunt zien op de foto die ik had toegevoegd stond er bij mijn simyo of 12,50 of 19,50.

Dat was dus vrij verwarrend.



Alles is nu duidelijk



Groetjes,

Melanie
Bedankt voor je reactie.

Dan is de wijziging inderdaad goed gegaan,

maar zoals je kunt zien op de foto die ik had toegevoegd stond er bij mijn simyo of 12,50 of 19,50.

Dat was dus vrij verwarrend.



Alles is nu duidelijk



Groetjes,

Melanie




Ja, ik snap de verwarring heel goed. Daarom heb ik je afbeelding ook doorgestuurd naar de technische mannen. Want dat moet natuurlijk niet weer gebeuren.

Gelukkig dat ik het kon nakijken, en dat het nu duidelijk is. :)



Groetjes,

Charlene

Reageer