Skip to main content
Yo Simyo! gisteren wijzigde ik mijn internetbundel voor de volgende maand (van 500 naar 0),

maar nu ik vandaag weer inlog staat hij gewoon weer terug op 500, voor de volgende maand dus.

Wat gaat hier mis? Vriendelijke groet
Yo Mischaap,



Welkom op het forum.



Vervelend om te horen dat je geen wijziging ziet van je bundels. Ik heb je aansluiting bekeken maar ik kom helaas ook geen wijziging tegen.



Zodra je de wijziging op Mijn Simyo hebt doorgevoerd, hoort je een pop-up te krijgen om de aanpassing te bevestigen. Heb je dit niet gehad?



Zou je het nogmaals willen proberen. Of anders ook op een andere pc/webbrowser?
Hoi Ali, 



ik krijg geen pop-up wanneer ik mobiel internet wijzig, heb adblocks uit staan en het ook met andere browsers geprobeerd. 

een popup voor bevestiging krijg ik wel bij bijv. 'internet op je mobiel Nederland'. 



Andere pc ga ik vandaag nog even proberen.
Hoi Mischaap,



Apart dat je wel een pop-up krijgt als je je optie Internet op je mobiel – Nederland wijzigt. Top dat je het even gaat proberen op een andere pc! Wil je de internetbrowser Google Chrome of Internet Explorer proberen (als je dat nog niet hebt gedaan)? Ook even de cookies / browsergeschiedenis / cachegeheugen verwijderen. Ik hoor graag van je of het hiermee lukt.



Laat je het weten? 😮

Reageer