Skip to main content
Beste Simyo,



Ik wil al een tijd lang mijn email adres wijzigen.

Dit is mij echter tot nu toe niet gelukt.

Ook heb ik mail contact gehad en daarbij uitgelegd dat mijn huidige email uit de lucht is en dus niet mijn betalingstermijnen kan ontvangen.

Via de mail werd mij verteld dat ze niet konden zien waarom en ze adviseerde mij om het op de pc te doen, wat ik heb gedaan en via Chrome, 

waar ik altijd op werk, alle cookies verwijderen heb ik gedaan en zou ik op het forum kunnen kijken....



Op het Forum kom ik  vaak dezelfde vraag tegen, waarop geantwoord wordt 'Stuur mij een prive bericht, dan verander ik het (voor deze keer) voor je.'

Met zo'n antwoord ben ik natuurlijk nog niet geholpen (en die 'voor deze keer' vond ik ook wat vreemd trouwens).

Dus wat moet ik doen? ;)



Maar verder ben ik altijd erg tevreden over Simyo hoor 🙂  



Greetzzz,

Martine
Hoi Jazzy, welkom op het forum van Simyo!



Wat vervelend dat het niet lukt om je e-mailadres te wijzigen!



Nu heb ik even naar je aansluiting gekeken en zie dat je een oud Tringg klant bent, waardoor je gebruik maakt van een 'andere' Mijn Simyo omgeving, waarin het helaas momenteel niet mogelijk is om je e-mailadres zelf te wijzigen.



Daarom ga ik je nu ook de vraag stellen om me een privébericht te sturen met daarin je gegevens en het oude én nieuwe e-mailadres, zodat ik 'm voor deze keer voor je kan wijzigen, 'voor deze keer', want het gros van onze klanten kan wel zelf hun e-mailadres aanpassen ;)



Ik zie je bericht graag tegemoet! 🙂
Hahahaha!

Top Kim, dank je wel :D.
Hoi Jazzy,



Ik denk dat je het berichtje inmiddels hebt verstuurd, maar ik kan helaas niet in Kim haar privé inbox. Kim is morgen weer aanwezig, dus zodra ze je berichtje heeft gelezen, past ze je e-mail adres aan 🙂 Volgens de planning is dat morgen, dus lang kan het niet duren 😉

Reageer