Skip to main content
Waarom lukt het via de Selfservice niet om eenvouding een mailadres te wijzigen?

Nu zit ik met het gegeven dat ik van iedere vorm van informatie verstoken blijf, daar er in mijn Account gegevens een mailadres wordt getoond wat al 3 jaar niet meer in gebruik is.......

Heet dit te maken met het feit dat ik vroeger een zeer tevreden klant was van Lowcall?
Waarom lukt het via de Selfservice niet om eenvouding een mailadres te wijzigen?

Nu zit ik met het gegeven dat ik van iedere vorm van informatie verstoken blijf, daar er in mijn Account gegevens een mailadres wordt getoond wat al 3 jaar niet meer in gebruik is.......

Heet dit te maken met het feit dat ik vroeger een zeer tevreden klant was van Lowcall?




Hoi R.Vullings,



Welkom op het forum!

Kan je mij in een privé bericht voorzien van het nieuwe e-mail adres. Ter controle ontvang ik graag je huisnummer, postcode, geboortedatum, oude e-mail adres en je rekeningnummer. Wanneer ik dit bericht heb ontvangen ga ik kijken waar het probleem zit.

Reageer