Skip to main content

.

Ik heb nu drie keer mijn abo omgezet van maand naar jaar.  Alle stappen doorlopen.  Contract bevestigd.  Maar werken, ho maar.  Nog steeds een maand abo.



De wijziging van mei werd in juni niet doorgevoerd.  En ook in juli niet.  De wijziging van juni werd niet doorgevoerd in juli.



Nu, begin juli, probeer ik het weer, maar het "systeem" blijft stug melden dat mijn abo per augustus nog steeds is wat het was.



Dit kost me tijd, geld en ergernis.  Simyo heeft een slechte web service dat dit niet werkt.



Dat de website een ramp is, is toch asl geen nieuws: Login knop als je al bent ingelogd; error 500 als het zou moeten werken.  En nu abo's die niet gewijzigd willen worden. 



Bah!
Ik heb nu drie keer mijn abo omgezet van maand naar jaar.  Alle stappen doorlopen.  Contract bevestigd.  Maar werken, ho maar.  Nog steeds een maand abo.



De wijziging van mei werd in juni niet doorgevoerd.  En ook in juli niet.  De wijziging van juni werd niet doorgevoerd in juli.



Nu, begin juli, probeer ik het weer, maar het "systeem" blijft stug melden dat mijn abo per augustus nog steeds is wat het was.



Dit kost me tijd, geld en ergernis.  Simyo heeft een slechte web service dat dit niet werkt.



Dat de website een ramp is, is toch asl geen nieuws: Login knop als je al bent ingelogd; error 500 als het zou moeten werken.  En nu abo's die niet gewijzigd willen worden. 



Bah!




Hoi Mellowdy,



Welkom op het forum!

Wanneer je een abonnement hebt en je kan wijzigen wil je dit natuurlijk wel kunnen doen. Door een technische bug is het helaas nog niet mogelijk om over te stappen naar een jaar. Je bundelwijzing is doorgegeven en zodra deze bug is opgelost zullen wij het abonnement voor je overzetten.

Reageer