.

Beantwoord

Wijzigen internetbundel gaat niet goed

  • 1 April 2014
  • 4 reacties
  • 491 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 19 reacties
Wanneer ik via Mijn SImyo mijn internet bundel wijzig dan gaat mijn tarief dusdanig omlaag dat hij de internetbundel niet meer meerekend. Wanneer ik deze wijziging bevestig gaat de internetbundel helemaal uit. Vorige maand had ik dat dus ook... Ik heb hem vannacht weer aangezet op 500MB.

Ik heb dit probleem in zowel Safari als Chrome. Met het nummer van mijn vrouw heb ik hetzelfde probleem.

[img]http://s30.postimg.org/4fb2pfvfx/Schermafbeelding_2014_04_01_om_09_29_48.png[/img]

[img]http://s30.postimg.org/w1dua4est/Schermafbeelding_2014_04_01_om_09_33_27.png[/img]
icon

Beste antwoord door CD130 1 April 2014, 20:12

Bekijk originele reactie

4 reacties

Badge
Zojuist nog een keer gekeken en het probleem lijkt te zijn opgelost... Nu staat er weer keurig 13 euro als ik kies voor 1000mb.
Toch speelde het probleem zowel vorige maand als vandaag. De vorige keer dat ik en mijn vrouw hetzelfde probleem hadden was half maart. Nu maar hopen dat het juist blijft functioneren 🆒
Badge +6
Hoi CD130,

Wat vreemd dat dit zo werd weergegeven 😕 Heb je nog iets gewijzigd of gedaan voordat je weer keek, opnieuw in- en uitgelogd of cachegeheugen en cookies verwijderd bijvoorbeeld?

Nu zie ik dat je vorige maand op 1 maart je Internetbundel 1000 had uitgezet, niet dat je je internetbundel had gewijzigd, maar ik begrijp dat dat niet de bedoeling was en dat het juist een wijziging had moeten zijn?

In ieder geval fijn dat het nu alsnog is opgelost, ik zie dat je vanaf nu de Internetbundel 500 hebt, dat was ook de bedoeling? 🙂
Badge
Hallo Kim,

Bedankt voor je reactie! Ik heb in februari mijn 500mb bundel verhoogd naar 1000mb. Dat ging allemaal goed. 1 maart wilde ik mijn bundel van 1000mb verlagen naar 500mb en dat ging mis. Toen ik de 500mb bevestigde stond er ook 3 euro en even later zag ik in het overzicht dat ik voor de maand april geen databundel meer zou hebben. Na contact met de klantenservice heb ik deze gisteren weer op 500mb gezet, zodat deze gelijk weer actief zou zijn. Gisteren keek ik als test of ik de 500mb weer kan ophogen naar 1000mb zonder problemen en toen kwam bovenstaande fout weer naar voren. Als ik de wijziging had bevestigd had ik waarschijnlijk voor de maand mei weer geen databundel gehad. Ik heb het zojuist nog een keer getest en het werkt nog steeds goed. Ik heb tussen dat het probleem aanwezig was en toen deze plotseling weer weg was, geen wijzigingen aangebracht aan mijn pc.

Samengevat: het probleem is uit het niets verdwenen en de bundels staan goed zoals ze nu staan :D

Mvg
Reputatie 2
Badge +6
Hallo Kim,

Bedankt voor je reactie! Ik heb in februari mijn 500mb bundel verhoogd naar 1000mb. Dat ging allemaal goed. 1 maart wilde ik mijn bundel van 1000mb verlagen naar 500mb en dat ging mis. Toen ik de 500mb bevestigde stond er ook 3 euro en even later zag ik in het overzicht dat ik voor de maand april geen databundel meer zou hebben. Na contact met de klantenservice heb ik deze gisteren weer op 500mb gezet, zodat deze gelijk weer actief zou zijn. Gisteren keek ik als test of ik de 500mb weer kan ophogen naar 1000mb zonder problemen en toen kwam bovenstaande fout weer naar voren. Als ik de wijziging had bevestigd had ik waarschijnlijk voor de maand mei weer geen databundel gehad. Ik heb het zojuist nog een keer getest en het werkt nog steeds goed. Ik heb tussen dat het probleem aanwezig was en toen deze plotseling weer weg was, geen wijzigingen aangebracht aan mijn pc.

Samengevat: het probleem is uit het niets verdwenen en de bundels staan goed zoals ze nu staan :D

Mvg


Hoi CD130,

Het blijft wel een beetje vreemd niet 😉 Gelukkig staat nu alles wel goed en blijft het ook goed staan 🙂 Mocht er nog weer een keer zoiets raar gebeuren, dan weet je ons te vinden!

Reageer