Skip to main content
Hallo Simyo,



deze vraag stel ik namens een vriendin van mij, die niet meer kan inloggen op "mijn Simyo" , omdat zij haar wachwoord niet meer weet.



Haar emailadres die nu nog bekend staat in 'Mijn Simyo" is gehackt, hierdoor kan zij haar email niet meer in (Hotmail).

Alternatieve emailadres in Hotmail is haar gehackte emailadres van hotmail....



Haar vraag: hoe kan zij haar oude emailadres die nu bekend is in "mijn simyo" laten omzetten naar haar nieuwe emailadres, zonder in te loggen op "mijn simyo"?



mvg,



Robert
Hallo Simyo,



deze vraag stel ik namens een vriendin van mij, die niet meer kan inloggen op "mijn Simyo" , omdat zij haar wachwoord niet meer weet.



Haar emailadres die nu nog bekend staat in 'Mijn Simyo" is gehackt, hierdoor kan zij haar email niet meer in (Hotmail).

Alternatieve emailadres in Hotmail is haar gehackte emailadres van hotmail....



Haar vraag: hoe kan zij haar oude emailadres die nu bekend is in "mijn simyo" laten omzetten naar haar nieuwe emailadres, zonder in te loggen op "mijn simyo"?



mvg,



Robert




Hoi rpdijkman,



Zij kan even telefonisch contact opnemen met de klantenservice. Dan kunnen ze haar verder helpen. Dat zal ze wel even zelf moeten doen. We moeten haar persoonlijk spreken om het aan te kunnen passen.

We zien haar telefoontje tegemoet :)



Groetjes,

Charlene

Reageer