Skip to main content
Ik heb hetzelfde probleem met het veranderen van mijn emailadres als EBeugelaar op 29-8-2014 heeft gepost en dat werd beantwoord door -Naomi. Kennelijk moet ik haar een privébericht sturen, hoe doe ik dat? Zie citaat hieronder



BVD AKuijsters



"29-08-2014 1Ik ben een Lowcall gebruiker

 Het wijzigen van mijn emailadres gaat niet goed.

 Ik vul dit 2 maal in de velden: emailadres , en, herhaal emailadres.

 Als ik op 'bevestig' klik dan veranderd in het veld 'emailadres' mijn nieuwe mailadres naar de oude.

 In 'home' staat dan wederom mijn vorige emailadres.

 Hoe kan ik mijn nieuwe emailadres goed invoeren? Deze vraag is beantwoord door -Naomi in deze post.

 Hoi EBeugelaar,



Welkom op het forum van Simyo



Je geeft aan dat je je e-mailadres wilt wijzigen, alleen lukt dat niet. Ik zie inderdaad staan dat je een oud Lowcall klant bent. Dit kan de reden zijn dat je wijziging niet goed binnenkomt. Zou je via een privébericht het nieuwe en het oude e-mailadres willen sturen?  Je e-mailadres ga ik dan voor je wijzigen.



Ik wacht je privébericht even af"
Je kan elk forum lid een privébericht sturen als je op de naam van de desbetreffende persoon klikt. In het venster dat zich vervolgens opent zie je de link aan de rechterkant.
Hoi AKuijsters, welkom op het Simyo forum!



Je topic heb ik verplaatst naar het onderwerp Mijn Simyo & Mijn Simyo app. Andere forumgebruikers met een soortgelijke vraag kunnen je topic zo sneller vinden.



Ik zie dat je al een kijkje op het forum hebt genomen 🙂 Je kunt mij inderdaad een privébericht sturen met je nieuwe en oude e-mailadres. Zoals Scotsman aangeeft, klik je op de forumnaam. Dan zie je vensters en vervolgens klik je op Privébericht.



Laat je ons weten of het lukt?



@Scotsman; bedankt voor je antwoord 😃
Hoi AKuijsters,



Dankjewel voor je privébericht 🙂 Ik heb je e-mailadres veranderd. Deze wijziging zie je ook op Mijn Simyo.



We zien je graag terug op het forum.

Reageer