Ik ben een Lowcall gebruiker
Het wijzigen van mijn emailadres gaat niet goed.
Ik vul dit 2 maal in de velden: emailadres , en, herhaal emailadres.
Als ik op 'bevestig' klik dan veranderd in het veld 'emailadres' mijn nieuwe mailadres naar de oude.
In 'home' staat dan wederom mijn vorige emailadres.
Hoe kan ik mijn nieuwe emailadres goed invoeren?
Bladzijde 1 / 1
Hoi EBeugelaar,
Welkom op het forum van Simyo :D
Je geeft aan dat je je e-mailadres wilt wijzigen, alleen lukt dat niet. Ik zie inderdaad staan dat je een oud Lowcall klant bent. Dit kan de reden zijn dat je wijziging niet goed binnenkomt. Zou je via een privébericht het nieuwe en het oude e-mailadres willen sturen? 🙂 Je e-mailadres ga ik dan voor je wijzigen.
Ik wacht je privébericht even af 🙂
Welkom op het forum van Simyo :D
Je geeft aan dat je je e-mailadres wilt wijzigen, alleen lukt dat niet. Ik zie inderdaad staan dat je een oud Lowcall klant bent. Dit kan de reden zijn dat je wijziging niet goed binnenkomt. Zou je via een privébericht het nieuwe en het oude e-mailadres willen sturen? 🙂 Je e-mailadres ga ik dan voor je wijzigen.
Ik wacht je privébericht even af 🙂
Hallo Naomi,
Ik heb u een privébericht gestuurd, maar mijn e-mail adres is nog niet gewijzigd?
Ik heb u een privébericht gestuurd, maar mijn e-mail adres is nog niet gewijzigd?
Hoi EBeugelaar,
Bedankt voor je privébericht. Ik heb nu net op je privébericht gereageerd. Je e-mailadres heb ik voor je gewijzigd 🙂 Op Mijn Simyo vind je je nieuwe e-mailadres onder het tabblad Gegevens & instellingen.
Als je nog andere vragen hebt, dan weet je ons te vinden 😉
Bedankt voor je privébericht. Ik heb nu net op je privébericht gereageerd. Je e-mailadres heb ik voor je gewijzigd 🙂 Op Mijn Simyo vind je je nieuwe e-mailadres onder het tabblad Gegevens & instellingen.
Als je nog andere vragen hebt, dan weet je ons te vinden 😉
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.