Skip to main content
Ik probeer het bankrekeningnummer te wijzigen, maar krijg alleen het venster met activatiecode. Daardoor kan ik geen nieuw nummer invoeren. Waarschijnlijk komt dat doordat de rekening die nu genoemd wordt is opgeheven. Is dit nummer te wissen, zodat het invoeren van een nieuw nummer mogelijk is?
Ik probeer het bankrekeningnummer te wijzigen, maar krijg alleen het venster met activatiecode. Daardoor kan ik geen nieuw nummer invoeren. Waarschijnlijk komt dat doordat de rekening die nu genoemd wordt is opgeheven. Is dit nummer te wissen, zodat het invoeren van een nieuw nummer mogelijk is?



Hoi Jacomien,



Welkom op het forum!

Wat vervelend om te lezen dat je rekeningnummer niet kan wijzigingen. Ik zie dat je in het verleden een activatiecode heeft aangevraagd die niet is gebruikt. Als gevolg hiervan was het niet mogelijk een nieuwe activatiecode aan te vragen. Ik heb de activatiecode verwijderd.



Om een nieuwe activatiecode aan te vragen raad ik je aan in te loggen op je persoonlijke pagina op www.simyo.nl.

Wanneer je vervolgens klikt op tabblad 'Mijn Gegevens' kan je je bankrekeningnummer wijzigen. Hier kan je een nieuwe activatiecode aanvragen door middel van het wijzigen van je rekeningnummer.

Binnen 2 dagen ontvangt u dan een activatiecode op de door u opgegeven rekeningnummer.
Ik probeer het bankrekeningnr. te wijzigen en de naam van de rekeninghouder. Bij de naam van de rekening houder verschijnt een blauwvenster met de tekst Je hebt nog geen rekeninghouder ingevuld. Mijn initialen + achternaam staan daar vermeld. Ik typ de nieuwe naam in en het nieuwe rekeningnr. gaat naar betalen en vervolgens gebeurt er niets. Dit doe ik overigens in Mijn Simyo op mijn persoonlijke pagina. Inmiddels dit verschillende geprobeerd en ook nog via de klantenservice contact gehad met een antwoord wat ik al wist. Wat nu hoe krijg ik dit gewijzigd?
Ik probeer het bankrekeningnr. te wijzigen en de naam van de rekeninghouder. Bij de naam van de rekening houder verschijnt een blauwvenster met de tekst Je hebt nog geen rekeninghouder ingevuld. Mijn initialen + achternaam staan daar vermeld. Ik typ de nieuwe naam in en het nieuwe rekeningnr. gaat naar betalen en vervolgens gebeurt er niets. Dit doe ik overigens in Mijn Simyo op mijn persoonlijke pagina. Inmiddels dit verschillende geprobeerd en ook nog via de klantenservice contact gehad met een antwoord wat ik al wist. Wat nu hoe krijg ik dit gewijzigd?



Hoi Sand,



Welkom op het forum! :)



Ah wat vervelend dat je hier tegenaan loopt bij het wijzigen van het rekeningnummer.



Gelukkig is de oplossing vrij simpel (en is iets waaraan gewerkt wordt om dit ook op Mijn Simyo aan te geven als waarschuwing): in het veld 'Rekeninghouder' mogen namelijk geen leestekens (. , - etc.) worden geplaatst.

Ik vermoed dat je nu .'en tussen je initialen hebt staan? Als je die weghaalt, zal je het rekeningnummer kunnen wijzigen 🙂.



Ik hoor graag van je of dit je probleem oplost!
Ik probeer het bankrekeningnr. te wijzigen en de naam van de rekeninghouder. Bij de naam van de rekening houder verschijnt een blauwvenster met de tekst Je hebt nog geen rekeninghouder ingevuld. Mijn initialen + achternaam staan daar vermeld. Ik typ de nieuwe naam in en het nieuwe rekeningnr. gaat naar betalen en vervolgens gebeurt er niets. Dit doe ik overigens in Mijn Simyo op mijn persoonlijke pagina. Inmiddels dit verschillende geprobeerd en ook nog via de klantenservice contact gehad met een antwoord wat ik al wist. Wat nu hoe krijg ik dit gewijzigd?



Hoi Sand,



Welkom op het forum! :)



Ah wat vervelend dat je hier tegenaan loopt bij het wijzigen van het rekeningnummer.



Gelukkig is de oplossing vrij simpel (en is iets waaraan gewerkt wordt om dit ook op Mijn Simyo aan te geven als waarschuwing): in het veld 'Rekeninghouder' mogen namelijk geen leestekens (. , - etc.) worden geplaatst.

Ik vermoed dat je nu .'en tussen je initialen hebt staan? Als je die weghaalt, zal je het rekeningnummer kunnen wijzigen 🙂.



Ik hoor graag van je of dit je probleem oplost!





Bedankt, de naam invoeren zonder leestekens was de oplossing.
Bedankt, de naam invoeren zonder leestekens was de oplossing.



Hoi Sand,



Fijn om te lezen dat het gelukt is om je rekeningnummer te wijzigen. Bedankt voor je terugkoppeling.

Reageer