Skip to main content
het lukt mij niet om onder mijn gegevens het bankrekeningnummer te wijzigen,
het lukt mij niet om onder mijn gegevens het bankrekeningnummer te wijzigen,



Hoi Jacovanindigo,



Welkom op het forum!

Ik zie in het systeem dat er vandaag 4-11-2013 een storting is gedaan van 1 eurocent met in de omschrijving de activatiecode.

De storting is gedaan door KPNBV inzake Simyo. Kan je laten weten of het gelukt is om je rekeningnummer te wijzigen?

Dag, ik ben een andere klant, maar kreeg geen reactie op mijn vraag dus hopelijk krijg ik hier wel. Ik heb gisteren opnieuw mijn nieuwe bankrekeningnummer gegeven via de app. Opnieuw is ook een cent afgehaald door Simyo en stond nu het nieuwe nummer goed. Was de vorige betaling van mijn vorige bank gegaan, terwijl ik toen al mijn nieuwe nummer gaf. Is het nu wel goed gegaan? Geen idee! Hoe kan ik hierover iemand spreken? P.s. ik lees hier iets over een activatiecode, moest ik die ook krijgen? Denk het niet. Kreeg het ook niet. Mvg O. Toff


Hoi @O.T.,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over hebt opgenomen!

Ik zie op je aansluiting dat het wijzigen van je rekeningnummer is gelukt, je hebt hier vanmorgen ook contact over gehad met één van onze medewerkers. Wij zijn helaas niet actief op het forum in het weekend. In ieder geval goed om te zien dat je inmiddels geholpen bent! 😊

Groetjes,
Roeqajja


Reageer