Skip to main content
Deze vraag is al eerder door Jacomien gesteld op 3 sept j.l., maar ik krijg het niet zelf opgelost.

Bij mijn persoonlijke gegevens staat geen bankrekening nummer ingevuld. Wanneer ik dit wil invullen krijg ik enkel het scherm met de activatiecode. Maar als mijn bankrekening bij jullie niet bekend is, kan er ook geen activatiecode op vermeld worden.

Hoe kan dit opgelost worden zodat ik ook mobiel kan opwaarderen?

groet, Mariell.
Hoi MVRS,



Allereerst welkom op het forum! :)



Ik heb even in je gegevens gekeken en zie dat je in april dit jaar al een keer hebt geprobeerd je rekeningnummer aan ons door te geven, maar dat deze activatiecode inmiddels is verlopen (= 2 maanden geldig).



Daarom heeft onze financiële afdeling deze activatie nu uit het systeem voor je gehaald. Wanneer je nu nogmaals inlogt op Mijn Simyo zal het wel mogelijk zijn om je rekeningnummer in te vullen en zal je binnen enkele werkdagen een activatiecode ontvangen op dat rekeningnummer.



Laat je even weten of het is gelukt? 🙂

Reageer